The Followers

Tuesday, April 19, 2011

Wah!Ada kukis??

Wallaweyy..

Tengok ni..tengok ni...
Masih ingat tak projek buat kukis yang aku pernah tayangkan tak lama dulu?Haa,,ni hasil dari perkongsian ler ni...

lepas aku bawak kukis g opis....

Taraaa!Opismate aku juga terkena infeksi baking membaking nih..hasil dari Puan Jura...dia guna butter..*ni je yg sempat aku snap.



Gud try!!!santekk!sempat gak aku merasa..Thanks kak Ju!

Kalo nak ushar entri aku pasal kukis ni,klik sini > Nak tengok Cookies!


:)

2 comments:

mcm ni lah said...

ni yg buat aku lapo ni,. goreng cempedak ade tak ? hehehhe

Ryo Azhar Rahza said...

mcm ni lah : cempedak belum berbuah..kalo goreng daun nya nak takk??ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...