The Followers

Sunday, April 3, 2011

Mak cik tu kan ...dia ngata aku!

Salam hari Ahad semua ..

Sorry hari ni lambat sket nak bern3...maklum lah,sebok pulak g kenduri,siap jadi 'org bawak kamera'..(pasal x professional sgt ambik gamba)Mode: merendah diri

Ni nak citer sket nih..tadi tgh syok2 aku control macho kat majlis tu,ada la dua org mak cik (sanak saudara) nih duk tegur...mak cik tu kan...mak cik tu....sok sek sok sok sek....ni aku selitkan sedikit perbualan...

Sila guna mode makcik2 penyebok : "Haiii Har....(ni hye2 perli nih,panggil aku) ko ni pun dah ada potensi nak tembam jugak nii"....sbb aku berdiri sbelah abg aku yg XL.**word ni aku dah translatekan.

Then aku menjawab dlm keadaaan separuh terpinga2 : " Hahhh.....iyerr.."-senyum (x ikhlas pun senyuman ku beri)...

Dalam situasi camni, mmg kurang menyenangkan bg aku yang tadi berlagak macho (eh,x cukup macho ke aku?)haha..bukan aku x sadarrrr diri...mmg ler fizikal aku sedikit berisi..(Heppp korang, sedikittt je taw)

Aku x suka makcik2 yang suka jaga tepi kain org,berlagak diva kampung kononya..lelebih lagi sibuk2 hal aku.....Biarkan aku dan duniaku sendiri.Bukan niat aku nak ngurat makcik tu pun..jauh sekali nak ngurat ibu mertua kepada makcik2 tuh...huhu...

Aku makan rezeki aku...kang kalo aku kurus sangat cam sebelum nih..diorang akan cakap..
"Ko ni ada pnyakit apa??kenapa ko kurus?"...(Ingat ni lagu bangau o bangau ke??)haiyaaaaa!

Maaf yer,bukan aku nak biadap ..cuma aku..terpinga2..

:)

2 comments:

HaSue said...

muahaha..takpe laa bro..ko anggap jer sbg pendorong utk kurangkn tembam,kalo ko nk kurangkn laa..kalo dah selesa,takyah hirau lgsung,sudah..kalo kite sakit bukan dia yg bg panadol.hihi

RYOVZHVR said...

sis HaSue ..btul tuh..betul..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...