The Followers

Saturday, April 16, 2011

Panass ..o Panass..!

Chakkkk!

Ahahaa...mohon maaf hari ni agak lewat bersiaran..ini adalah disebabkan,x leh nak masuk sbb line tgh panas ngan pilihanraya di Sarawak nih.*walaupun xde kaitan kan...haaaa

Betul laa..pagi tadi aku x sempat nak masukkan entri..nak kena gi tunaikan tanggungjawab sebagai pemilih...haa,,maknanya aku dah cukup umur dah pun ye!

Nak baking & cooking??Jauh sekali...sempat 'flying kissed' je kat Mr.Oven td..*erkk..oven aku laki rupanya.haha...

Lepas je balik dr mengundi td,duk melepak jap kat rumah..layan baby Zhariff anak sis HaSue aku..comeyynyerrr dier..saling x tumpah mcm aku zaman kecik2 dulu *pulakkk dahh

Hasilnya,keseluruhan BN tetap menang majoriti...ermm..ermm..(no comment)
So,sila tunaikan janji2 yang ditabur kepada rakyat2 yang telah dikaburi matanya sebelum hari mengundi...*hishh..kan aku malas nak komenn....

Apa yang mencuri sedikit perhatian aku,kali ini Timbalan Ketua Menteri Sarawak, Datuk Seri Dr.George Chan gagal mempertahankan kerusi nya bagi konstituensi N.63 Piasau sebab berjaya dikalahkan oleh calon berusia 28 tahun dari DAP.*juga no comment.

mahu lebih detail???sila gugell ..x pun beli je paper esok ea.hahaha...

Takat ni dulu..coret carut...

:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...