The Followers

Thursday, April 28, 2011

Kasut Terbang?

Selamat malam...

Errr..ada pulak yang dh tdo nih...yang tertido sambil dodoi anak pun ada gak..
Yang tetido sambil drive,mungkin 'sedikit' bahaya' kan..bahaya ke?eh,taklah....

Agak lambat bersiaran kali ni....'LAMBAT' bukan bermakna aku LEMBAB ye..
Eh bukan bukan bukan......bukan sesekali aku sengaja untuk malas nak berblogging...tapi bz kot y hari sukan sekolah...suara pun berbaki 2 bar je lagi ni.agaknya kalo nak g karoks bawak lagu Jeritan batinku yg Lan nyanyi tu..mmg kelauttt le..

Kisah hari ni,lepas je habis sukan tuh...aku trus pecut nak g bank ambik gaji n bayar keta & utiliti yg laen.selagi x bayar,rasa berdosa besar lak rasanya...Haha...Eh,korang dah bayar ke belum nih?Maaflah,aku dah lepas da,kalo x bole jugak aku tolong byrkan sekali.huuu...

Lepas selesai bayar,ronda jap g shopping mall..

@LEA Centre,Imperial Mall

HAH!!!Clearance Sale ada lg rupanya..Kedai kasut.ini kali ke 3 aku pegi...seperti biasa,hati ni bila dah suka tengok kasut tuu,mmg ringan je rasanya nak bawak g kaunter...yeahh!ini kasut yang ke 3 aku bli dalam masa seminggu,dan merupakan kasut yang ke lima dalam bulan ni...huuu..insyaAllah,ni last la aku bli kasut.cukup la kan..


Padahal aku bukan jenis yg suka sgt pakai kasut pun,lebih selesa dengan selipar jepun quicksilver ja.Haha..

Lepas tu..lepas tu....'Terpesong' pulak ke kedai bakery haaa......ambik ambik dan ambik.....RM71.50 .. Tp tokey tu dah kenal aku,siap dia lak bg diskaun.padahal aku x mintak pun.hahahaa....Masuk kedai bakery ni mmg x leh tahan,macam2 je nak dibeli....nak buat nya pulak,bila???hohoho...

TING!(Eh,tetiba ovn aku bunyik...)
Baru teringat,aku baking sesuatu tadi...nak p tengok sat...

P/s : Dah try chicken chop KFC?senang je nak buat..g kfc,tunjuk je meal tu...bayar,SIAPPP!

Errrr..tajuk entri di atas hanya gimik semata-mata..maap yer.hahaha


Selamat mencuba...

:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...