The Followers

Tuesday, April 19, 2011

Silicon wiper

Halluuu!!Salam pagi..

Yeahh..hari ni hari Selasa,rasa tak sabar nak tunggu hari Jumaat pulak..public holiday kan.Cutii..je keja nya.Kalau cuti,kena ada aktiviti...bila ada aktiviti,baru la seronok..

Aku pulak belum ada apa perancangan nak dibuat.Pesta kaul di Mukah???rasa malas pulak nak drive...g karoks ke Kota Kinabalu??Tiket mahal!...melepak bersama kengkawan di KL?Lagi lah mahal!Melepak di rumah??kan ke aku kata perlu ada aktiviti??.........

Takpe2,lupakan sejenak..tengok pic kat bawah ni..
Amenda???Ni la namanya Silicon Wiper . Bukan baking mould je ada silicon2 nih..bukan jugak Pamela Anderson je mampu nak pakai silicon2...ni ha,untuk kereta dan bukan untuk motosikal!

Sah2 dan nama wiper,bukan juga tayar mahupun stereng.*merapuu...


Silicon wiper

Jenjalan sambil cuti mata hr ahad lepas,ternampak pulak ngan menda ni..RM25 sajok!Gilerrr murah...sebelum ni aku ushar gak silicon wiper ni kat Miri..tapi takda yg murah gini...harga ratus2 je.

Aku siap mintak tolong ngan member PPEOC,saudara Amir untuk carik menda ni kt KL yang cuma RM30 dan hantar by post kat aku.Hahaha..

:)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...