The Followers

Friday, April 22, 2011

Udang bersama Timun..sedapppp!

Assalamualaikum..salam hari Jumaat buat semua...

Selamat pagi...tak lupa jugak nak wish selamat bercuti pada yg bercuti hr ni..(Good Friday) kan..eh,semua negeri je PH hari ni??

Hahaaa...x kesah la,yang penting aku cuti je..ekekek.Hari jumaat nih kalo jalan ke pasar,mmg banyak pilihan sket..ternampak la kelibat udang galah ni..mentang2 blom ada masa nak g memancing udang,aku pun beli je laa udang tuh.nak amkan punya pasal,x kesah ler harga brapa...

Tapi,aku belum nampak lagi kelibat durian a.k.a raja segala buah tu....nak sgt makan@ buat cekodok durian spt yg sis Hasue baut ni > Cekodok durian.

Ahaaa.tengok nih...

Udang + timun

Inilah yang dinama udang galah masak bersama timun,menu turun temurun seperti yang sis Hasue tayang ari tuh > tengok udang pulak.

Maberlesssss...

Disebabkan aku kena siapkan cupcake hari ni,x sempat lak nak senaraikan bahan..haha..tunggu je lah aku updatekan lg...wallahhh!

Selamat mencuba!

:)

4 comments:

izahdaut said...

ee tak habis2 nunjuk udang..
nyamfasss

Kak Rosaliza said...

Assalam ryo...mmg best tu nmpk tumis udg n timun. kl x cuti

Ryo Azhar Rahza said...

kak izahdaut : kalo aku tunjuk gulai labu mesti ko suk kan..kan kan..

Ryo Azhar Rahza said...

Kak Rosaliza : kalo buat sambal tumbuk belacan,pastu taruk pedas + perah limau kasturi....

perghhhhh.sedappp tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...