The Followers

Thursday, April 21, 2011

Wow!Aku follower bertuah

Salam pagi...

Pagi ni nak wat entry pendek jap.

Bangun pagi-pagi,*mode lam selimut lg nih..aku ternampak ler inbox dalam fb aku.katanya nak soh aku tgok entry utk aku..errr..terus aku tengok...ngeeee..tersenyum pulak bila tengok ada blogger yg menghargai aku sebagai folower bertuah beliau yg ke 444.Thanks encik Nadh.

Bila aku masuk blog beliau,segar je mata ni..hijau sehijau blog aku jugak....No wonder laa dia duk puji2 blog hijau aku ni kan...haha :)

Mana tau korang pulak akan jadi follower bertuah yang ke 555 lepas nih...sila jenguk blognya http://frameandlenses.blogspot.com

TQ so much yer bro!

4 comments:

HaSue said...

TAHNIAH2!
kalo yg ke 555 tuh cam tajuk buku hutang org dolu2 jek kan..hehe

fRaMe+LenSeS said...

hihi.. thx to u too. .;) keep in touch ya.. ;)

Ryo Azhar Rahza said...

sis HaSue : tq..tq..sekarang ni org x pakai dah 555 tu kan.pakai tumbprint je.hahaa

Ryo Azhar Rahza said...

Nadh : yeahh..kepp in touch.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...