The Followers

Monday, April 25, 2011

Entri Ekspress ...

Morning..

Maaf laa, 2 hari aku x update kan..bz kottt...

Hari ni pun sempat jenguk2 sambil malu2 je..x menyempat2 nak BW..insya Allah petang nanti lah..
Hari sabtu sibuk g soping ngan abg aku.*perghhh,belum payday lg dah g soping kan
Saja nak perabis stok $ *ada ke?

Hari ni PAYDAY!Muahahaha..rasa bernyawa kembali..haha
Hari ni jugak la raptai untuk sukan tahunan sekolah.Errr....fungsi aku pulak masih lg macam tahun lepas,jadi emcee!Tapi gandingan aku pulak berbeza kali ni.huuuu..

Minggu ni minggu sukan sekolah...walaupun keja MC duk bawah khemah,tetap rasa bahang panas tu....lepas sukan habis nanti,nampak kehitam hitaman lah aku ala2 Apam Gula Hangus!

Takpe2...entri ni nak mintak sori je kat korang..hahaha..nanti aku update kan balik ye...

:)

4 comments:

Cheq Ana said...

sun burn lg laa

Kak Rosaliza said...

mesti suara beshhh ni jd mc tu..

Ryo Azhar Rahza said...

Cheq Ana : at last ada blog!yeayyy...sun burn la kan.. :( sedeh!

Ryo Azhar Rahza said...

Kak Rosaliza : hahaaha..suara bajet ja :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...