The Followers

Thursday, April 7, 2011

Blog Award: dapat dari HaSue

My 1st Award!!ngeee..dapat dari HaSue ...



Biar betull??dapat award?ala2 ABPBH ke??ada red kapet tak??
PANGG!!tetiba kena lempang..berangan ye.Ni ha..aku dapat award dari sis HaSue nih...
Memula tak perasan la,sebab mata tak berkelip tengok menu terbaru darinya...

opp.opp..biasa kalau dapat award,kena la bg ucapan kan..

test..test...*ketuk2 microphone ala2 Dato' Rosnani Jamil ambik award hari tuh...

Terima kasih x terhingga kepada sis HaSue yang sudi memilih saya untuk disenaraikan dalam 15 org-org yg baru ditemui sekaligus membolehkan saya bawa pulang trofi ni.*ehh,trofi?

Tapi untuk mendapatkan award ini, kena penuhi beberapa syarat.*hoh,ada syarat jugek ye

1. Kena link balik kepada orang yang memberi award ini
Blog HaSue : http://sue-hasue.blogspot.com

2. Berkongsi apa jua mengenai diri dengan semua :
  • Nama komersial biasanya dipanggil Ryo je...zaman sekolah bebudak panggil abg ryo.
  • Memasak salah satu bakat yang ada,tempahan2 merupakan rezeki sampingan.*syukurr
  • Jika belum mengenali,sukar didekati dan akan dilabelkan sebagai sombong tetapi sebaliknya,peramah,gila2 dan menyeronokkan walaupun mungkin dibelakang ada yang rasa bosan.*huh!ye ke
  • Pemilik tegar kereta yang diberi nama BLACKVIPER & ahli Proton Persona Elegance Owner Club (PPEOC) . *kini masih gigih mencari ahli di kawasan borneo
  • Satu-satunya pemilik dari Sarawak yang menyertai konvoi PPEOC dari Putrajaya ke Melaka pada 1.1.2011
  • Tidak suka ditipu*sapelahhh yg suka kan
  • Pernah melawat jakarta,hong kong,singapura,brunei,vietnam..dan akan dtg...dot dot dot
  • Sanggup terbang ke Kota Kinabalu & KL bagi memenuhi kehendak untuk berkaraoke di hujung minggu.Wahh!
  • Mudah bergaul kalau kena tempat dan orangnya....
  • Berfikiran terbuka,suka menolong sedaya upaya dan cuba memahami orang lain
  • Sering mengacarakan majlis rasmi,sukan,makan malam..ect
  • Sporting dan boleh dibawa berbincang
  • Lebih banyak ketawa,tetapi kalau ada yang tak kena...menakutkan jugak orangnya.
  • Lebih suka sikap ceria
  • Belum berkahwin a.k.a bujang lagi ni!
  • eee....dah banyak ni..yang lain,rahsia.*opssss!derhaka syarat
3. Berikan kepada 15 blog lain yang baru ditemui.:

MUNGKIN BLOG ANDA TERPILIH!!!!
Ni kira baru ditemui gak laa sepanjang berblogging ni yer..yang tak tersenarai jangan ada yang kecik ati tau.. :)
  1. http://mamanoriz.blogspot.com/
  2. http://cahayanurqasih.blogspot.com/
  3. http://irrahady.blogspot.com/
  4. http://kringg.blogspot.com/
  5. http://sicempakabiru.blogspot.com/
  6. http://sudirman1809.blogspot.com/
  7. http://kupukupukecik.blogspot.com/
  8. http://potpetpotpet-zieha.blogspot.com/
  9. http://embunrosaliza.blogspot.com/
  10. http://encikpeluang.blogspot.com/
  11. http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/
  12. http://pelangindahekin.blogspot.com/
  13. http://ingklate.blogspot.com/
  14. http://erinzezryana.blogspot.com/
  15. http://catchytiramisu.blogspot.com/
Sudi2kan lah amik award nih yer.

p/s : sambung wat keja japp..
: )

6 comments:

Kak Rosaliza said...

angkut award je buleh ko hehehe

ady said...

camne nak amik...xleh pun hehe

Ryo Azhar Rahza said...

Kak Rosaliza : larat ke nak angkut..cam gedabak je award tuh.nanti sat nak pinjam lori courts mammoth nak deliver ke rumah akak..

Ryo Azhar Rahza said...

ady : hahaha..amik jgn x amik. :)*mesti ko tgh duk kopek2 skrin monitor kan

HaSue said...

hahaha..gelak golek2 aku baca statement ko nih..sapa laa yg suka kena tipu tuh..huhh!

InGkLate said...

trima kasih d ucapkan pada penaja.. awrad ini bukan untuk sy sahaja.. tp untuk anda semua... tq2... kehkehkeh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...