The Followers

Thursday, April 21, 2011

Aku menerima ...

Ngeh...ngeh..ngeh...*duk tersengih ni..

Tahu tak kenapa dan kenapa??..Sebelum tu,nak ucapkan terima kasih bebanyak buat pengirim...

Cer tengok ni...

I like ...

Hahaaa..balik keje tetiba dapat bungkusan ni ha...

Ape yg korang nampak tu la yg aku dapat...Perfume CK Truth!!
Sememangnya CK truth ni mmg febret aku sejak dulu...gilerr x seronok dapat perfume free & ori lagi.haha...

TQ wat sorang member yg sudi bg aku menda nih.. :)

Lepas ni sila hantar kopok lekor ke,budu cap ketereh ke,cek 5000 ke,pakej bercuti ke..segalanya aku terima.hahaha

...ahakkss...

2 comments:

Kak Rosaliza said...

terlepas pulak n3 spesial ni...emmmmm akk tau ni dari siapa, mesti dari seseorang yg istemewa..kan kan kan ryo.

eh kenai ke ryo ngan budu cap ketereh heheh..budu yg terbest tu

Ryo Azhar Rahza said...

Kak Rosaliza : Adehh..camna lh trmiss nih?haha..xdelah kak,ni dr member biasa je.hahaha....

Budu cap ketereh??kenal ler...dulu penah beli yg botol kecik2 tu..rm 1.30 je.x tau la ni harga brapa dah...hehee..lg satu,sos pencicah Haziq.dr klate jugak kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...