The Followers

Monday, June 6, 2011

Puding Laici...siaran ulangan

Halo..halo..haloo

Selamat pagi semua..alhamdullillah bangun pagi ni masih lagi bernyawa kan...syukurlah..

Salam Isnin buat semua,selamat bekerja...ermm,pagi ni ni masih lagi aku mencari surat siaran seperti yang diarah.payah benar nak mencari yang tepat.hurmm..

Dah lama x publish menu,tup2 awal pagi ni aku tayang siaran ulangan....Puding laici lagi,tapi guna mould yang sedikit kalerful..Nampak comel je,tapi mould tu bukan silicon taw.Yang plasctic2 biasa tu je pun..ngeeee...

Layan mata jap..

Puding laici..lagi

Lup..lup..

Senang citer,dah namanya siaran ulangan...aku masih pakai resepi ni Puding Laici sekali lagi.

Kat luar tu hujan mencurah-curah je...tapi tak membantu pun untuk aku.Asal toleh je ke luar nun,tengok rerintik hujan,maka bayangan aku cumalah bantal empuk serta selimut febret aku tuh ha...keh keh.Nampak sangat aku malas hari ni kan.Mana nak dapat jampi rajin tahap maksimum ye..(cett!jgn main jampi2 taw..dosa..nanti kena grilled dalam api neraka)Ahaks.

Jeng3..tetiba opismate wat project best dalam pantri tuh...masak spageti katanya...aku nak ushar gak nih..

Jap lagi nak curik masa sket menjengah ke belog2 kengkawan lain...ada resepi yang aku nak carik.Ada sajian yang kroang cadangkan aku untuk teraiii tak??Nak yang sedap ye...Belog siapa menjadi akan menjadi persinggahan???Tungguuuuuuu!!

Selamat mencuba!

:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...