The Followers

Saturday, June 25, 2011

Kini Kembali Lagi!

Assalamualaikum!!!!!!!

Wowwww!!!!!!!!!!

Hallo sumer...apa khabar kekorang???
Pergh...lepas balik bercuti,memang rasa malas pulak jejari nih nak godek2 kibod ni ha.Mujur sis HaSue tarik tangan aku...itupun delay jugak respon aku.Haha...

Sekejap je warming up hari tu kan..terus malas balik,ting tong kononnya...dah dua tiga malam aku nak upload pic2 gi korea tuh...tp masih lagi aku abaikan walaupun ada je pemintaan rerakan yang nak tengok....

Yezza...kehilangan aku adakah dirasai??no no no..mungkin tak la kan.. :)
Sebenarnya semalam (Jumaat) agak sibuk sedikit...sebelah pagi tu aku buat editing terakhir skrip untuk petang tu.Tetiba black out lak pagi tu,mati la skrip x siap cetak lagi kan..bila dah ada letrik tuh,cecepat la aku siapkan....petang tu pulak,aku galas jugak tugas sebagai emcee untuk Majlis Forum Hari Guru sempena sambutan hari guru peringkat daerah.Eh eh,aku buat sorang-sorang??memang tak lah kan....tak manis rupanya kalau si kumbang tanpa si bunga dalam majlis formal camtu...kikiki..Alhamdulillah,berjaya jugak aku dan kak ina laksanakan tugas yang diberi..

Layan pic ni dulu...

Gambar bebudak tadika korea...
Sambung sikit..

Hari ni pulak,aku gi jenjalan la..apa lagi...nak share kisah masa ondaway balik tadi...
Berhenti di traffic light sebab lampu merah menyala....bila bertukar hijau,tetiba aku nampah sebuah kereta ni memecut laju....Aku apa lagi...memang berderau je rasa bila nampak keta lain over acting macam tuh..bermula la aksi kejar mengejar serta aksi 'separa' selit menyelit...

Fuh....nasib baik 3 traffic light seterusnya tu semuanya hijau...lebih kurang 3km mengejar,tetiba aku terfikir...Eh,apasal aku beriya nak kejar dia???Dah tu,baru tersedar..aku bukan la polis yang nak tangkap penjenayah pun kan......Hahaha..lalu aku pun kembali memandu pada kelajuan biasa,80-100 km/j je.......alamak.terlepas pulak stesen minyak.tapi,lepas je sekolah agama,kelajuan akan naik 120-140 km/j..hehehe(sebab jalan ni x banyak keta sangat)

Aku suka memandu,tapi jangan ajak berlumba ye....sayangi nyawa kekiter.huuu....

Chaoww..

:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...