Tuesday, July 26, 2011

Penat !nak terbang lagi...

Selamat petang....

Wahhh..penat tak hilang lagi ni..petang tadi baru sahaja habis perlawanan badminton tertutup di kalangan staf SMK Bekenu ni ha....Lama dah aku tak main,rasa semput lak...Tak sempat nak tunggu sampai acara habis,aku bergegas balik sebab malam ni aku terbang ke Kuching pulak...Kira nak kejar flight ler nih kan...

Memandangkan pemergian kali ni mungkin x cukup masa nak online,mungkin belog tak berupdate laaaaaa sehari.hehee....Petang esok kembali terbang balik ke Miri semula.....dahtu sampai Miri tu pulak nanti bukan nak rehat,terus aku kena bancuh kek tempahan dari cecekgu haa....Nak cuppies katanya.Ada jugak yang nak kek marble...Padat.padat dan penat....

Ok lah..nak gerak dah ni.....jaga diri yer....

:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...