The Followers

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan ..

Salam...selamat pagi...
Wahhh..hampir seminggu dah tak update.Ramadhan pun telah melabuh tirainya kan...
Hah!tu tu....wat per tuh duk sorang kat meja makan tu...dah imsak la weyyy.....telan cepat2 nasik tu.Dah kul 8 pagi dah ni.Haishhh....

Sibuk dua tiga menjak ni...kalau yang jauh memang tak x perasan,tapi kalau rakan terdekat kompom paham apa yang berlaku.ngeeee....malam tadi pun baru balik dari rumah sis HaSue aku kat Mukah tu haaa....kat sana dapat la aku melantak ikan terubuk dan laksa sarawak.Sama cam tayangan2 yang telah dibuatnya.Hiksss....

Sempena ramadhan ni lagi laaa berat rasa nak upload entri2 makanan ni ha...tak pasal2 ada yang jilat skrin komputer.Aku sendiri pun tak berani nak jenguk rumah Izah Daut, sis HaSue, kak Rosaliza...Takut lak terbatal puasa aku nanti bila termakan hidangan2 atas meja tu ha.....Tapikan,tadi jenguk2 je dari tingkap, rumah banglo baru Kak Nor.Fuhhh....dari jauh masih bau cat 'nippon paint' lagi.(terbayang lak iklan bola warna cat yang gelek2 badan kat dinding tu)..Bukan tu saje..siap ada fresh flower hasil deco bersama eric.huhu...yeayy..Kak nor melangkah lebih jauh....rumah banglo full furnished.heheTahniha Kak Nor.

Segan nak cakap,tadi kan...jenguk rumah IzahDaut,tapi sebab aku lambat sangat sampai ke sana..dah habis dah mapin yang dibeli dari google tu..alaaaa,yang dibeli sempena follower beriban2 tu la kan.hik hik....Tahniah Kak Nor & Izah Daut.

Ermmm...mode tengah geram ada jugak ni.Memory kad aku rosak.habis semua gegambar dalam tu hilang entah ke mana.Gegamba kat Sabah,sikit je yang selamat.gegamba kat kuching pulak memang hilang terussss......penat je posing kan.Sempena bulan ramadhan ni,korang doa2 la memory kad tu sembuh balik ye..

Oh yaa,tadi aku semak balik jadual tugas konti.Kalau ikut jadual,aku kerja di pagi hari raya.hahahahahahahaha....beraya di konti??seram seram......

Selamat berpuasa :)

3 comments:

K.Nor said...

salam ramadhan ryo.. hahha nippon paint! pandai meneka ya.. mekasih atas ucapan..

selamat berpuasa ya ryo.. kena kawin la cepat2.. tak lah berbuka sorang2 :)

RYOVZHVR said...

haha...tu yang best tu kak nor..memang nak kawen ni..tp diri sendiri x lengkap sedia lak lagi.rumah sendiri lom mampu,kang takkan kehulu ke hilir tidur lam keta je ngan wife..tu je harta yang ada.hahaaa...

nak gak ada org cium tangan dipagi raya,sambil kite betulkan selendang beliau (alaaa,cam iklan raya tuuu)...hikhik..

HaSue said...

hahaha..cam ampeh jer entri ramadhan ko nih..siap jilat skrin bagai..bkn melabuh tirai laa ko..ramadhan baru buka tirai..hehe..
sebelum nih aku tgk dari tingkap je..klik jer kuar error nak bace entri ko nih..ni tenet laju sket..baru aku jenjalan umah org..gagaga..

dah,gi update.takde alasan memori kad rosak ke apa.aku beli baru card reader ni ha..aritu malas ngupdate gak 2 ari.ahak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...