The Followers

Friday, May 6, 2011

Cucur Pisang (Free Show je)

Tayangan AMAL ini adalah percuma...


Cucur Pisang

Ngeeee..saja je kan..ni je mampu buat awal pagi....sebab simple je kan..

Haaa,cucur pisang ni segan lak aku nak tulis resepi....kang korang gelakkan aku ler pulak sebab letak resepi yang hampir semua orang leh buat...ngeee...

Gi jenguk rumah sis HaSue atau Kak Rosaliza n the geng kot2 ada resepi yer...

Selamat mencuba..

:)

3 comments:

Kak Rosaliza said...

ryo....akk tgk mcm pisang goreng tu bukan cucur..ingat nak semak resipi.

sedap tu nampaknya, mmg rajin betullah ryo ni msk2, untung sapa2 yg dapat

lina_pg said...

sama cam kak rosa gak,kak lina pun panggil goreng pisang,tp dok penang ni panggil cucuq pisang.Rupa ttp sama..rajinnya ryo masak

HaSue said...

teringin lak aku nk mkn pisang goreng

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...