The Followers

Friday, May 27, 2011

Hilang lagi??Kemana ntah!

Salam JUMAAT...

Hye semuaa...tak habis-habis lagi nak menghilang kan...

Lepas hilang tu mesti la aku mintak maaf spt biasa sebab x update pun semalam...patahkan tumbuh,yang hilang pastikan berganti....tapi hilang nya aku selama sehari dari dunia blog nih tak kemana pun,tetap pulang ke pangkal jalan....

Nak update semalam,tapi x sempat sebab excited menerokai pulau ni..Pulau apa ntah!??

Cer citer dulu...

Ni haa..sebenarnya aku amik cuti 2 hari,sebab nak menerbangkan diri ke Pulau Labuan a.k.a Wilayah Persekutuan Labuan untuk mengadakan lawatan tidak rasmi..awal pagi lagi kena naek flight.ermmmm..

Boarding Pass!

Kalo dari Miri nak ke Labuan ni ada beberapa cara...pertama,naik flight.Dulu ada la boeing,tapi skang ni maswing je yang disediakan....Pastu kalo nak guna kereta boleh jugak...tapi kena naek feri la dari jeti Menumbok,Sabah.selain tu,inisiatif lainnya,berenang...terpulang la anda nak berirama ataupun kuak lentang....ekekekke.

Naik MASWING je...

Aku pilih naek flight,balik Miri pulak aku akan naik speedboat dengan harga RM27 ke Sipitang,Sabah..Kat sana nanti ada sepupu tunggu dan aku join beliau untuk balik sekali ke Miri..Hahahahaa...nak balik Miri tu bukan la selamba je,kena lalui beberapa pos imegresen.Kena ada pasport,sebab akan melalui negara Brunei Darussalam...then baru la leh sampai ke Miri.

Hayooo!hand massager versi katak!
Link
Hohoho..gamba katak kat atas ni aku tujukan wat sis HaSue....sah2 ko tau sapa punya kann...hahahaaa

akan bersambung...

:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...