The Followers

Tuesday, October 25, 2011

Kursus di INTAN SABAH lagi ...

Assalamualaikum...

Wallawey,lama tak menaip ayat2 berbunga kat sini....tu dia,agak lama lah kan..dan panjang dah rumput dalam ni.Hihi...Masak2 pun kureng,masak2 ekspres pun x lalu nak amik gegamba dia.Hihi..takpe lah...

2,3 menjak ni aku rasa penat sangat!Sangattt la penat....xde masa sangat nak rehat santai2.Weekend aku memang xde santai langsung!.Sedih.. :( Kalau la ada cuti untuk tido, memang aku mintak untuk tido.... ada order cuppies dr Cekgu Zati pun belom terbuat2 gak ni.Hihi...siba baekkk dia jauh nun berpantang di semenanjung.Kalau dekat,mesti dia luku pala aku kan.Hihi (ampunnnn zati!!)Order cuppies untuk student2 dia kat sini la..sbb dia berpantang sampai cuti sekolah..So,x jumpa dah bebudaknya tahun depan sbb diorang tu form 5...Fuhh..fuhh... (ambik napas jap)

Dann tak dan ....
Jeng3...hujung minggu ni aku akan terbang lagi ke Kota Kinabalu,Sabah...kursus lagi di tempat yang sama macam hari tu....kat sini. INTAN Sabah..

Yeay!gi kursus lagi..

Dup dap dup dap .. ingat lagi kisah ini?..haaa..beberapa kejadian berlaku...Harap kali ni semuanya berjalan lancar la sbb 2 hari je pun.Hihi.

Sekarang ni aku duk BW je lah ke laman2 kekorang ye...teruskan menyokong belog hijau taw.Hihi..

:)

3 comments:

TiTi said...

wah bestnye dapat kursus kat sabah! saya baru kursus 1 hari je, lagi 6 hari nak carik! :D

RYOVZHVR said...

TiTi > selebihnya tu baca buku je lah ye.hihi

Cheq Ana said...

yeee wweeee hueeeee...**mood ngilai hantu..wakakaka...kalo btul terjadi kejadian tu..ko panggil la ntv7 buat rancangan SEEKERS..ahakss..

p/s: maklum la DJ/cegu/chef/pengasuh xngenang masa dibuatnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...