The Followers

Wednesday, July 20, 2011

Umpama mimpi dalam mimpi....

Salam...update yang terlambat..

nak cerita sikit je dulu...
Takde isu hebat pun..saja nak menulis ni ha...kisah malam pertama bermalam kat hostel ni..sungguh pun indah katil yang empuk,ternyata mimpi aku pada malam yang pertama tu tak best.

Malam tu aku mimpi ada ular tedung nak terkam muka.Perghhh!pasal muka ni very the sensitive ye....takmo main patuk2..men geget2 cukup la.adoyai..
Masa mimpi tu,aku nak mengelak la...jadi aku pun memaksa roh aku masuk balik ke dalam jasad untuk membangunkan aku,agar tersedar dari alam mimpi itu...wah...dramatik tak??

So,bila bangun tu....ular tu hilang lenyap la gitu je....
Bila fikir balik,risau jugak bila mendapat mimpi macam ni sebab ada tafsiran disebaliknya..
Lalu aku pun tulis status kat FB tentang mimpi tu...banyak jugak yang respon.Terima kasih bebanyak yer...antara respon tu ialah..

Respon 1 : Wah petanda baik ....jodoh dah tiba kot..he3

baca ni,aku senyum je....

Respon 2: sape nk minang ko ryo?eheheheh

aku senyum lagi...

Respon 3 :wah! hahahahahahahahahahhahahah​ahahahhahahahahhahahahahah​hahahahahahahahahahahahahh​ahahahahahahahahhahahahaha​hhahahahhahahahahahhahahah​ahahahahahahahahhahahahaha​hahahhahahahahahahhahahaha​hahahahahahahahhahahahahah​ahhahahahahhahahahahahhaha​hahahahahahahahahahahhahah​ahahahahahahhahahahahahhah​ahahhahahahahahhahahahahah​ahahahahahahhahahahahahaha​hhahahahahahahhahahahahaha​hahahahahahhahahahahahahha​hahahahhahahahahahhahahaha​hahahahahahahahahhahahahah

erm,yang ni aku konpius sket

Respon 4: Tia lama lagi makan nasi minyak la sa ni kan. Bha, jan kasi lama ging. Siapakah gerangan orang tuh. Hahahaahah.

ahah!yang ni aku senyum balik...

Respon 5: ada ilmu2 nak kenakan.....

erkkkk!aku mula cuak...

Respon 6: aku dgr ceramah ustaz kat tv an..die ckp kan Ryo Azhar Rahza kan..lau mmpi ular berbisa patuk x baik mksdnyer....ape pon...angap jerk la mmpi 2 dr syaitan...mintak2 di jauhkan dr segala y x elok..huhu..

**lau mpi mkn nsi myk...ok gak kot..hihi.

part ni,dahi berkerut...siap refer kata2 ustaz ni..

Respon 7: Ada dua petanda sbnrnya....Samaada org nak kenakan ilmu jahat ataupun jodoh dah tiba...Huhuuuuu...

masih ada pertimbangan..

Respon 8: petanda x baik ...ada org nk kenakan awk..sama gak mimpi baby..tu maknanye ade syaitan..

Oklah,aku tetap tak pasti....

Walaupun mimpi sekadar mainan tidur...tapi kekadang mungkin ianya petanda jugak kan...kalau korang ada tafsiran tertentu..meh la sharing ngan disini....

:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...