The Followers

Tuesday, July 26, 2011

Pemenang GA belog RYO

Salam untuk pagi Selasa...

Pagi ni entri singkat je..cuma bagi keputusan GA belog yang dah berakhir hari Ahad yang lalu..

Aku dah baca semua karangan2 kretip kekorang semua.terima kasih buat yang join,dan terima kasih jugak la wat yang sudi tompang membaca....Sebenarnya, dek kesibukan masa tu...sempat gak aku baca dan gelak sorang2 baca karangan tuh..kalau nak cantikkan ayat,kira 2-3 kali gak la aku tergolek hingga ke bawah katil sebab gelak tu haa...hihi..nampak benar nipu..ekeke...

Tapi memang tak dinafikan la semua berbakat nak wat karangan,yang wat pembaca tergelak tu lahh bonus untuk menarik tarik perhatian baca sampai habis kan.Penyertaan pun suam2 kuku je,yelah..belog baru kan...takpe2.next time akan ada lagi...

Bila semua aku rasa best,aku print out semua cerita korang tu TANPA nama penulis..Kira baca cerita je lah tu....pastu aku soh setiap sorang pilih 2.Tapi,semua kata best...lom dapat keputusan lagi jugak!Akhir sekali aku gunakan kuasa internet je lah...Guna Random.Org....hahahaaha.....takpe lah kann....hihihi..



Sekali 'klik' je..inilah pemenang nya daripada 7 peserta.

1.HaSue
2.Irra Hady

PM address untuk aku hantarkan hadiah kekorang ye...


Tahniah tahniah tahniah!

Buat yang tak berjaya,cuba lagi pada masa akan datang ekk...sekadar untuk kita suka-suka.... :)

TQ..

9 comments:

Azmie & Vivie said...

Salam kenal,ryo..
kmk urg srwk juak =0).
hari ya maok kmk join GA tok..tapi terlajak waktu indah kmk kotan gago gilak...kelak mun ada GA agik, kmk maok join =0).

aok eh..kirim salam ngn pemenang nok pertama ya..hehehehe =0).

irrahady said...

cam tak percayo kamik menang yahuuuuu...terima kasih ryo terima kasih random.org hahhaha terima kasih semua...lihatlah dunia aku menang tembikar GA ryo kah kah kah

alamat aku PM kat FB

Cheq Ana said...

tahniahh sis hasue n irrahady..

HaSue said...

aik?camana aku leh menang nih?kikiki...pandai random.org yer..TAHNIAH utk irra hady juge...
agak2 nih aku nak bagi2 kat para pelakon sampingan aritu ok x?haha..

p/s:takde ke xtra hadiah dari sabah ke,kannn...pastu dapat saguhati bg setiap peserta ke..memandangkan ni GA pertama..keskeskes..

@vivi lim.waalaikumussalam.hihi...rugi la ktk x join riya.mun sik,ada juak nak tmbh siri cerpen nak dbaca kmk.hihi..

@cheq anna
mekasih sis !

EmbunRosaliza said...

Assalam Ryo..akk masa baca yg hasue hari tu pun akk dah bagi hasue no 1 heheh..buakan alasan adik kakak kan, karangan hasue mmg best n kreatif, suka akk baca

Tahniah buat hasue, ni nak kena kecek2 dia ni heheh. Yang dianya tak susah pos la nnt bagi time raya hahah

K.Nor said...

tahniah buat pemenang.. hehhe...

RYOVZHVR said...

Tahniah tahniah tahniah wat yang menang...

ada jugak terpikir nak bagi saguhati untuk peserta lain sbb tak ramai kan..tunggu aku pikir....mana tau ada ilham kat kuching nanti...

Cheq Ana said...

hAAAAAAaaaa..SAGUHATI???
(sambil beliak juga mata ni..)
***boleh juga sambil berbisik..

kha said...

tahniah untuk pemenang..
sue ko mmg terbaekk..ah..(bkn ayat bodek tau,hehe)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...