The Followers

Sunday, July 24, 2011

Aku dah balik ni ....

Yeahh..kembali dah ni.
Pergh,macam lama je bunyiknya pergi aritu.haha...

Salam pagi Ahad,
Alhamdulillah,kursus dah habis dah...aku balik dari Kota Kinabalu malam tadi.Flight delay lah pulak sebab ribut yang ringan2 je...kikiki..dah tu masa flight tu nak mendarat kat airport Miri,dub dab dub dab gak dalam hati bila flight tu rasa melayang dan bergegar langgr awan.Yelahh,naik Maswing,pesawat ATR tu kecik je.hahaa....tu yang ringan je kot.

Balik rumah aku terus matikan diri.(tido la tu..)...Pagi tadi barulah g jenguk 'anak2' yang lama dah tak ditemu.Haha....

'Anak-anak'..yang sulung xde dlm gamba,
gi keja parttime kat cybercafe.huuu


Nak wat entry tapi tak tau mana satu nak di publish dulu...yang minggu lepas pun x lepas-lepas lagi ni...hadoyai.Ni kejap lagi nak pasar,au nak memburu la kot2 ada ikan terubuk kan..Berhantu betul ikan ni,dari hari tu aku carik tak jumpa2,eksiden aku dibuatnya.Kempunan lah tuh!errmm..

Apapun,jom sarapan ubat batuk jap.....

Batuk lagi!

Petang nanti nak kena g duty lak @ MiriFm...Sape nak dengar leh la KLIK SINI.

Oppppss!GA last day hari ni kan...?Oklah,xde extend lagi dah..Gud luck.

Happy weekend...

2 comments:

HaSue said...

dah 2 jd 2 tingkat umah anak2 ko nih yerr.. aku x tengok lg live yg sekor tuh..dengo citer anak pungut..eh..anak angkat dari kem sri yer..hehe..comel2

RYOVZHVR said...

hahaha..anak2 aku ni dah besar dah skang ni ha..ko bila lak nak balik jenguk diorang..jgn lupa bagi duet raya tauuu kat diorang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...