The Followers

Monday, June 27, 2011

Kejutan dari adik Batrisya

Assalamualaikummm dan salam hari Isnin!!!

Yeahh,buka lagi minggu baru dan lembaran baru..apa khabar kekorang semua?Dah nak masuk tengahari dah ni...harap semua urusan berjalan lancar lah ye..

Hari ni aku nak wat satu tayangan amal..untuk tatapan mata yang indah kurniaan Tuhan.Alhamdulillah..

Alkisahnya gegambar kat bawah ni dah seminggu ha..pagi-pagi Isnin,balik je aku dr holiday hari tu tengok meja aku ada kerja2 kreatif ditinggalkan.Waw!!teruja kejap,kot2 ada peminat hantar kad raya kan..Pastu aku belek2,senyum2 lak aku tengok satu persatu.

Err..bersusun,tapi ia bukan puding ye

motip??menuju ke arah meja aku..

surprise!!!

errrk!gosip2???

Hah!siap ada nama..

siapa nak jawab ni??

Ilustrasi menarik!

Haaa..ni sebenarnya kes boring ni, anak2 kak Salmah,opismate aku punya kerja..mungkin bosan bercampur seronok ikut mamanya g kerja hujung minggu sebab sibuk audit nak datang hari tu.Hehe.

Dah lama x nampak si Batrisya ngan adiknya Shafwan...makin membesar dengan comel dua orang ni.Hehe....Anyway,thanks Batrisya!!!

:)

2 comments:

HaSue said...

Kreatifnya dak comel tuh..sampai ko kena gosipkan..hahaha..siap mep lak tu ke meja ko..ingatkn cari harta karun td.hee

Ryo Azhar Rahza said...

@HaSue
tu la..aku pun nyaris gelak 3G negok hasil kreatif ni ha....siap ada luv2 lak gosip tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...