The Followers

Sunday, June 5, 2011

Jual Buah Pinggang?



Salam Ahad..

Apa khabar korang ye?Ni malas benar rasa nak mengentri dua tiga menjak ni ha..
Nak 'menguking' pon lemau je rasa.sila tiupkan sikit rajin tuh kat aku...

Teringat pulak semalam aku terbaca satu artikel dalam Harian Metro,terbitan hari Jumaat.Remaja Jual Buah Pinggang Demi iPad .Apa kes lak ni dik oi?Gigih betul nak iPad tu sampai jual buah pinggang lak...


Buruknyerr lukisan aku..

Cepat je ko dapat duit beli iPad ye...aku ni jual kek marble serta cupcakes pun lom mampu lagi nak beli rumah agam ala2 dalam Astana yang Kak nita tayang di astro tuh.(lorr.ke laut lak aku..)


Bila aku baca kisah tu,aku terfikir balik..agaknya lepas ni kalau dia nak barang lain..dia jual buah pinggah yang sebelah lagi tak?ngeee...


haa..buat kekorang yang ada anak2 tuh..kalo anak nak itu nak ini,belikan aje lah selagi termampu..tak pasal2 nanti diorang pandai nak jual tangan dan kaki..kalau jual diri,sape nak menjawab??*larikkkk



Ok bye.

1 comments:

z a z a said...

lukis la gune wacom bamboo graphic tablet - tu pon klu nak cntek la :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...