The Followers

Wednesday, June 22, 2011

Happy Birthday Sis HASUE!!

Selamat pagi!!!

Wahhh..macam mimpi je aku berjaya untuk bersiaran semula..(yelah,dua tiga hari ni macam malas ler pulak)siaran kali ni dipancarkan melalui rangkaian celcom,syarikat telekomunikasi tempatan.Wah!cam iklan ler pulak...

Maaf segala maaf, mesti korang pun dah bengang tengok entri aku yang tak habis2 'bersalam' dari Korea kan.Macam tak balik2 dah pulak aku...ngee...Alhamdulillah,aku dah selamat sampai di KL jam 4 pagi hari Ahad hari tu...pukul 4 petangnya pulak,aku terbang balik ke Miri,Sarawak pulak.

Haaa..hari ni aku kena rajin gak nak post entri..sebab nak publish menda special ni untuk sis aku.Hari ni bufday dia!!!wahhh!makin tua!...

So,nak jugak aku menayangkan kek biru nih untuk beliau...bukan hasil dari dapur aku pun taw.jangan lak korang carik resepi kek biru ni dalam lemari aku pulak...aku dpt dari dapur cik gugel je tuh.ekekek...


Happy Birthday to sis HaSue

Ni aku nak tag sis HaSue soh ambik kek biru nih.....ajak ler GMM yang laen mamam ye....Happy birhday once again...

Hahaa..bila nak balik Miri lagi?kalau tak leh gak gi makan luar duduk semeja kan....ye laha...kot2 ko nak belanja aku makan ke..apa ke..wakakak

Ok..entri ni sesi pemanasan badan sebelum aku berbelog seperti biasa.. :)

Salam.. :)

10 comments:

ima said...

assalam ryo..lama x jenguk sini...masuk sini sbb terliur ngan kek biru tu...happy birthday to hasue..

fiza damia said...

apy besday hasue..sedap nampak kek tu..nak sikit

HaSue said...

ahaha..aku ingat ko nak blanje aku mkn spesel2 laa tadi kan..

wehhh comelnya kek biru ko nih..akuk sukak! kang aku angkut ehh..
Thank u byk2!mesti ko ade belikn prezen dr korea kn?ahahak

HaSue said...

Terima kasih atas wish kak ima n fiza damia juga.. :)

K.Nor said...

dah panaskan enjin menghapdet ya ryo.. dgn kek biru tu.. hihi

Ryo Azhar Rahza said...

@ima
terliur ya??amik ler sacalit dua.hehehe...

Ryo Azhar Rahza said...

@fiza damia
kek segera,amik dr dapur cik gugel..mmg nampak sedap..lalalalla

Ryo Azhar Rahza said...

@HaSue
memula aku nak beli la jugak prezen dr korea..tapi pikir2 kang gaduh lak yana ngan ko berebut nak bukak prezen tuh.ekeke...

Ryo Azhar Rahza said...

@K.Nor
panas suam2 kuku jer baru ni kak nor..hahaaa

fyna said...

epy bezdayy utk die.
:)





jemput singgah belog fyna.
ade segmen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...