The Followers

Friday, June 10, 2011

Aku dianiaya ? atau ....

Salam Jumaat...

Wowww..pejam celik pejam celik,pejam pejam dan tak celik celik...dah nak habis dah cuti sekolah kan?Dah jumaat dah pun....mulai esok,mesti dah ramai yang balik semula ke tempat masing2.Kat epot,terminal bas,terminal bot ekspress,stesen minyak pun kompom sesak sket sebab dah habis cuti ni...

Kes aku dianiayai?sape dengki kat aku??
Haha...biasa la,saja bagi tajuk gempak..atleast korang klik masuk gak kan..terima kasih bebanyak.

Ni kes petang semalam...sedang aku duk carik bahan2 nak wat ciskek,abang aku duk panggil kata tayar keta aku pancet.Korang tau ke pancet tu menda?itu bukan nama kek tau...bukan juga nama orang..tengok2,eh eh..memang betul tayar belakang blah kanan tu tak da angin dah.

Jam dah kul 6 petang,kat sini sah2 la hari dah nak gelap kan...untuk tidak mengkelam kabutkan aku g keja pagi ni.aku pun tukar tayar spare.Pergghhh!!Aku rasa macho pulak tukar2 tayar nih...yelah,bukan slalu dapat peluang gini kan.haha..Okeh!15 minit,siap!(saje nak mention,cepatnya aku tukar)

Lepas ni kalo jumpa keta awekssss pancet tepi jalan,leh la aku guna pengalaman nih bantu diorang kan...Kalo brader2 tuh,aku singgah tanya kabar je la..boleh?

Pagi-pagi lagi, aku bawak la keta gi bengkel sejauh 2 km.Ahaaa...memang ada cebisan kayu terbenam dalam tayar tu..Senang citer,tarik keluar dan tampal je..kos RM8.Maksudnya bukan la sengaja dianiaya orang kan..So,semasa memandu,elakkan daripada memijak kayu yang jatuh kat jalan tu ha...tapi kali x dapat nak elak jugak,redah je la utk elak kemalangan yang lebih teruk lagi..tak gitu?

Drive safely!!happy working..

2 comments:

Noriz said...

yea..take care, dont drive and drink k :)

Ryo Azhar Rahza said...

@Noriz
kak noriz..kadang2 ada gk minum..tp 100plus je.tak pe kan,tak mabuk tu.ekekeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...