The Followers

Monday, May 2, 2011

Ucapan Khas

Selamat malam....

Entri khas ni saja je terselit sbb nak wish Selamat Pengantin Baru buat member club PPEOC aku,sedara Muhd Izamin & wife beliau Sedari Suzana....

Sedara Izamin ni siap post kad jemputan kat aku ari tu..terharu siot.
Mula memang aku cadang nak pegi,tp bila fikir balik lepas tengok harga tiket yang luar biasa,banyak pulak benda nak kena spend bulan ni & bulan depan,terpaksa la aku batalkan hasrat hati tuh..Maaf ye bro..

Semoga berbahagia..

Geng2 PPEOC..

Gambar2 ni aku cedok dari member club ni jugak,haha.....bila tengok jer pic2 diorang,memang tak tertahan rindu kat geng-geng nih...Kalau leh nak jugak aku ada sama kat situ..

Entri ni jugak menyelitkan ucapan Hepi Besday kat Tuan Presiden club kitorang..Bufday dia sebenarnya semalam,tapi geng2 yang lain pakat nak 'meneluri' beliau hari ni.Haha...Biasalah tu kan..saja nak brseronok.Haha...

Mr.P sedang potong kek....

Semoga dipercepatkan jodoh yer Tuan presiden.haha....Beliau ni la yang duk jemput aku kat airport hari tuh..,masa konvoi gi Melaka ari tu pun aku join beliau gak..aku sangat menghargainya.Pendek kata,semua geng PPEOC aku sangat baik perwatakannya,Terharu siot..

InsyaAllah,ada kelapangan nanti boleh la melepak lagi yer..Once again,Happy birthday Fakri!

Iklan : Bagi korang terutamanya pemilik2 keta Persona Elegance tu,boleh la join kami di www.ppeoc.my .Boleh juga cadangkan kelab kami kepada jiran mahupun sedara mara yg berkenaan.

TQ

:)

4 comments:

Abu Zafran said...

Salam new blogger...im new folower of u
teruskan menulis dalam dunia blog

jom lepak
Blog chegu zubir

RYOVZHVR said...

@Chegu Zubir

salam kembali..
happy blogging ye cekgu zubir,RPH jgn dilupa.haha..

nanti ryo melepak ke sana..tq

Cheq Ana said...

main ceduk2 aje ehhh..mnta halal tak??

RYOVZHVR said...

@Cheq Ana
syhhhh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...