The Followers

Saturday, May 21, 2011

Tengah mamai ni ..

haduihh..penat tak hilang lagi..

Yehaaa..salam petang (tgok jam,still awal nih)..

Pagi tadi aku hilang kejap...x sesempat nak blog walking..nak tampal entri baru??tosah cakap ler..awal pagi aku dah blah dah tadi...mana sempat..

Bila kurang blog walking,xda entri baru,..lemau ler bebeloger sekalian nak masuk kan...hik3..ptg ni td sempat gak aku blogwalking ke halaman orang....tapi hanya sekadar jadi silent reader..siyes,aku ngantuk.ni pun rasa mamai2 lagi ni...tapi lapar pulak....ade kang aku makan bantal nih.....

Hari ni aku xde masak2..xde shopping2..tapi aku g Gua Niah..bukan nak g kenduri taw.tapi saja nak jenjalan exercise sket.siyesly!aku seronok bila berpeluh nih!rasa seksi habesss.....*oppsssss...

InsyaAllah,aku akan story lebih panjang lebar pasal aktiviti hari ni ye...Jaga diri semua.Muahhhs

Selamat malam...

:)

2 comments:

ekin alias said...

bestnyer g gua ya!

HaSue said...

siyes ke ko mkan bantal tu?ko x masak dulu?huahua..aku nak pegi jugaakkkkk gua niah tu lagi..bersama semua anak2ku.hik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...