The Followers

Sunday, May 1, 2011

Selamat Hari Pekerja!

Salam pagi!!


Hari ni 1 Mei kan?Nak wish Selamat Hari Pekerja buat semua..tak kira apa jua pekerjaan,anda adalah pekerja.....Semua pekerjaan amat penting,jadi bg yg belum bekerja tu jangan la terlalu memilih pekerjaan yer..bagi yang dah ada kerja tu,sama-sama kita meningkatkan prestasi dan mutu kerja yang cemerlang...

Eppp..bagi majikan/bos pulak..anda pun pekerja juak.Bekerja untuk diri sendiri..gitu jugak ngan suri rumah,bekerja untuk keluarga.kan..kan..

Yang best nya,esok cuti werhh!yeshh yeshhh

:)

2 comments:

HaSue said...

cotiiii cotiii..yeahuuu...err,duk umah pun yahu gakk..huhu..
esok kite wat pe yer?nk baking2 ke nak ronda2..hee

Ryo Azhar Rahza said...

@HaSue
hahaa..tu la pasal..nak g bawak banglong g potong rmbut belum ag nih..nak g mana yeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...