The Followers

Monday, May 30, 2011

Ole-ole dari Labuan untuk semua!!

Salam Isnin buat semua...

Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamatan aku ucapkan buat semua masyarakat khususnya di negeri Sabah yang merayakan Pesta Kaamatan.

Haaa..untuk entri ni siap bekelip2 lak tajuk entri ni ha....kemain lagi..

Dah lama tak bersiaran sambil bersiar-siar ke laman orang kan...Sejak balik dari Labuan ni penat pulak rasanya,mana tidak..lama Q menunggu feri dari daerah Temburong Brunei untuk ke Limbang Sarawak...apa yang menyakitkan hati....rakyat brunei tu sesuka hati je potong Q.Sebab tu la Q jadi panjang....

Pagi ni aku nak tayang sekali lagi cecoklat yang aku borong di pulau bebas cukai, Wilayah Persekutuan.(selain coklat,minuman keras dan rokok juga murah harganya di sana..)

Kira ni ole2 alam maya aku untuk korang ye...kalo sudi sila pilih mana anda suka n amik,serta copy & paste n tampal ke wall korang sebagai terima kasih dari aku sebab sudi menjenguk sekali dua.hehe... (ni kira saja2 nak buang masa la ni)


Assorted Chocs

Ferrero Rondnoir

Nougat

Ferrero Garden

Assorted Cadbury

Hersey's Nuggets

Kinder Bueno

Amacam??layan tak cecoklat buah tangan aku nih??

Kali ni aku tak tag nama,sebab nak beri kepada semua...

Hehehee.....

7 comments:

ketabahan hati wan ! said...

kalau dapat betul2 best niey ! haha

Saya Punye said...

bestnya kalau dpt 1.. ngehngehnmgeh

izahdaut said...

Nak yg betul betul jugak!!! tak kire!!!

RYOVZHVR said...

@ketabahan hati wan !
hahaaa..limited edition bro...ekekeke

RYOVZHVR said...

@Saya Punye
ambik laa..lalalala...

RYOVZHVR said...

@izahdaut
akk,jom wat muffin cadbury!ekekeke

HaSue said...

yey.aku bakal dapat yg real..kasi jeles sama ijahdaut..haha..eh?yeke org bagi,kannn..ngahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...