The Followers

Friday, May 27, 2011

Labuan & chocolate????

Oppp..oppp..meh sini jap aku nak tunjuk kat kroang semua espcially sis HaSue aku...

Gamba yang 1st ni yg aku palingggggggggg nak tayang.Huahuahuahua


Ni baru sikit ni...hari ni aku nak lagi!!

The Chimney

War Memorial

Cantekk sgt tempat ni ...


Motipppp??????????

Dua tiga kerat gamba tempat yang aku pegi semalam...ada lagi banyak,tapi rush ni nak bersiap untuk keluar memburu bebarang lain lagi....ngeeeee

The Chimney tu adalah suatu binaan peninggalan yang sampai sekarang takda yang tahu tujuan pembinaannya...

Tak jauh dari The CHimney tu pulak ada sebuah Taman Burung Labuan..

Kemudian aku gi War memorial...ada banyakkk kubur serta tugu peringatan sempena perang dunia ke 2 kat sana..korang kena pegi tempat-tempat ni jugak taww...so berbaloi.

Ok nak keluar dah...

mungkin akan bersambung lagi...

Ok bye.

6 comments:

HaSue said...

woiiii...ZALIM betul ko nih kan! Jangan lupa bungkus siap2 dalam kotak khusus untuk aku sorang..nak ceklat yg ada almond pastu yg ada macadamia..kalo ada mint tu bleh gak laa..
kinder bueno tu aku x pernah rasa lagi laa...*wat nada kesian.
aaa,pastu kacang jgn lupa aaa...kan murah kannn..hahaha..kang aku bayo 50sen.heee

cam besh jer tempat2 ko pegi tuh bro..mesti ko posing x hengat kan

Kak Rosaliza said...

assalam ryo..byknya cokelat, murah ke kat labuan, ada kdai bebas cukai ke

ekin alias said...

pos r choc ke johor...waaaa like3

Ryo Azhar Rahza said...

@HaSue
ekekeke...memang posing habes..sib abek xde yang bangkit dari kubur tu posing sekali.huhu..

ceceklat ni kalo ko lambat balik miri mmg habis r kak rosaliza serbu nnti.huhu

jom hujung bulan ni kita trip ke labuan lagi nak tak??alaaa,ko takyah kasi anak2 ko g sekolah r.ponteng skali sekala..lalalalalala

Ryo Azhar Rahza said...

@Kak Rosaliza
iye kak..labuan mmg bebas cukai..hik hik

Ryo Azhar Rahza said...

@ekin alias
camner nak pos g johor ni ekk..pos opis dah tutup rr..wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...