The Followers

Friday, May 6, 2011

Kool Fever Zhariff?

Salam pagi..

Sehat tak kekorang semua??
Haaa...semalam memang takda entri pun dari aku..

Petang semalam ada meeting,dah tu balik kul 5 lebih..disamping rasa kurang sehat semalam,batuk n selesema pulak jadi peneman..(ni demam mengejut sebab harga ROon 97 naik ler nih)sampai kat rumah,broadband pulak tinggal kat opis.Terpaksa la patah balik ambik jap..

Memang tak da mood nak baking/cooking la malam tadi...aku santai2 je atas tilam diiringi lagu "Sarawak ibu pertiwiku.." *errr...
Maknanya,masih tak sihat lg lah ni kan...batuk n panas badan...
Tetiba aku ternampak ler pulak dak Zhariff nyer peninggalan......guess wat??ngeeee....

Taraaa!

Hak milik Zhariff

Hayooo....Ternampak menda ni macam perli aku yang tengah panas badan ni ler pulak...kalo aku pakai kang segan lak ngan dak zhariff.hahahaa...

Hari tu nampak dak zhariff pakai ni comey je,agaknya kalo aku pakai menda ni,jadik comey mcm dia tak??hahahaa...

P/s : Aku cuma tayangkan je taw,x pakai pun..kang dak Zhariff marah kang..hehee..

4 comments:

EmbunRosaliza said...

ryo kalo pkai pun zhariff x nmpknya, mungkin mamanya je lh ingat tertinggal tu hehe. dh ok ke dmm tu

RYOVZHVR said...

@Kak Rosaliza
hahaaa..ye tak ye kan akk.....xpe la...panas badan dah hilang,tp batuk ada lg ni...

HaSue said...

hahaha..aku baru nak tanya ko smlm pasal kool fever tuh..aku lupa sama ada tertinggal atau tak.. pastu aku lupa lagik nak tanya lak..hihi..mmg sah2 tertinggal yer..sibbaik ada stok sket utk zhariff smlm lepas bdn sikit pns pas cucuk..huhu..

demam panas ron 97 ko tuh x elok lg ka?

p/s:ko dah cek p.o box lom?

RYOVZHVR said...

@HaSue
ekekeke...aku belom check lg po box tu lerr..hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...