The Followers

Monday, May 9, 2011

Koleksi Blogger?

Selamat pagi....

Pagi-pagi ni duk blogwalking,tetiba nampak satu link ni...sekali pandang, aku terbaca "Koleksi Boxer'..so,aku pun klik ler ikut sedap je..

Bila masuk je,tak nampak pun boxer tuh..Aku baca lagi sekali.kali ni baca betul2....

Ha Ha Ha Ha.... Silap aku da....itu KOLEKSI BLOGGER rupanya......ntah kenapa mata aku pagi ni kan.hikhik


Bila dah termasuk dalam tu,aku perati la isi kandungannya....agak menarik jugak.Terima kasih buat cikgu wan yang bagi ruang untuk blogger promote blog masing2...

Apa lagi...korang nak cuba jugak??...klik la..:)

:)

2 comments:

Cheq Ana said...

pepagi mmg biasa sengal skit

TerryAchie90 said...

situs resmi MurahQQ menyediakan berbagai permainan kartu Online terlengkap dengan server kualitas terbaik dan tercepat tanpa admin ataupun robot serta bonus kemenangan ratusan juta rupiah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...