The Followers

Tuesday, May 3, 2011

Eh!Ada kiriman lagii!!!!!

Hohoho..senyum sampai telinga nih...

Aku dapat bungkusan lagi..kali ini dari siapa dan apakah didalamnya??
Mungkin bread maker,kasut baru,rim baru,buah kurma,atau jam tangan licorn??atau kertas pasir untuk menghalusi bekas2 jerawat halus??eheee...

Jom sama2 kita tengokk...

Kiriman poslaju dari PERAK

Menda ni memang aku tunggu dari minggu lepas pun...tapi baru pagi tadi dak pejabat pos tuh call soh collect sendiri....(malangnya diorang mmg x delivery kat area nih)
Kebetulan ada opismate yang g pos opis,aku kirim la soh amikkan barang aku..

PAPPP!!!Aku tengok ada bungkusan atas meja...dan ape lagi..opismate yang lain pun duk kerumun..ala2 semut kerumun gula aising yang nak dibuat buttercream.ehhh..
Menda tuu??Ape kat dalam tu??Nak propa tak boleh pulak,sah2 item description tu ASAM JERUK.

Banyaknya ASAM JERUK

Tengok ni..tengok ni....banyaknya jeruk kan kan...KORANG suka tak tengok??Hek eleyy,,ade je yang terliur bila tengok asam asam nihkan...macam biasa kalo terliur tu,tadah k...wat yogurt.ngeeee.....

Kiriman ni datangnya dari member satu club dalam PPEOC,salah seorang geng FB serta blogger baru yang bakal glemer.(*errrrr...)...Cheq Anna Mizul namanya,orang nya manis umpama puding karamel...mode : bajet nak jeruk lagi.

Lariss tuu...

Buah jeruk campur..macam2 ada..

Sambil menikmati jeruk2 ni,semua berminat nak order jeruk ler pulak.haha...camana ni Cheq???

Sebenarnya aku suka nak nyakat cheq anna nih...nak jeruk nak jeruk...tengok dikirimkannya jugak jeruk yang pelbagai citrawarna malaysia nih...Terima kasih bebanyak yer cheq..

Terima kasih daun keladi,ada rezeki kirimlah lagi...

:)

10 comments:

solomolo said...

tetibe mengidam jeruk penang !!!~

RYOVZHVR said...

@en solo

saya jugakkk!
hohoho..jeruk salak

mcm ni lah said...

fuiyoooo jeruk betik lama tak makan jeruk betik,. dah tak masak2 lagi ke?

HaSue said...

wehh..aphal parcel tu sampai lewat hah?kalo x,dpt gak aku merasa barang sebungkus 2.hahaha..terliuq aku nengok..huh

Cheq Ana said...

mari mari mari..
barang rm20
posting cost rm20 **jeruk besah-berat
upah + duit myk keta rm10
total rm50 wakakaka...
sis hasue..dia dengki dgn hang kot..tu psl xmo amik parcel 2 last week..hehe

EmbunRosaliza said...

emm best tentu asal jeruk tu dari penang, akk pun baru blk dari penang tapi kali ni tak beli pulak jeruk2 tu hehhe..sedap je nmpk tu

RYOVZHVR said...

@mcm ni lah

masak2 tetap ada..ni selingan je takut korang jemu lak nanti tgok menu masakan je.hahaha

RYOVZHVR said...

@HaSue
tu la pasall...hari ni baru midi tu kol aku soh amik parcel(selamba aku panggil pakcik ko tuh kan)..huu...

RYOVZHVR said...

@Cheq Ana
tu diaaa tokey jeruk dah mai dahh..
werh,leh trade jeruk ngan gambir tak?hahahaa

RYOVZHVR said...

@Kak Rosaliza

ni kiriman dr Cheq Ana,x tau la jeruk ni dtg dari mana..mungkin jugak made in saudi arabia.hehee...akk kalo beli jeruk2,beli lebih sket utk ryo yea..nanti leh wat kek jeruk.:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...