The Followers

Friday, September 27, 2013

Bukan aku tak sudi nak gi kerja

Assalamuaikum....salam Jumaat, penghulu segala hari.

Aku baru bangun dari lena...ehhh, tak keja ke?hmmm....
Pagi tadi, aku bangun seperti biasa.Ok je xde sakit apapun..Tetiba masa mandi tu, badan sebelah kiri rasa sakit.Pastu kan, nak bersiap gi kerja pun agak lambat sebab rasa sakit tu membataskan pergerakan.Bersiap2 dan yang penting siap serta feeling hensem, aku turun dan rutin pagi2 bagi makan bebudak berbulu yang ramai tu.

Bayangkan..Nak masuk keta, auwwwwww!Nak tukar gear pun auwwwwwww.Badan tegak je.Kalau senget sikit, balancing keta pun lari.Silap2 terbabas ke tepi...mujur tak laju.Alhamdulillah sampai gak kat opis.
Masalah seterusnya nak keluar keta...ok yang ni malas nak cakap.

Masuk opis, punch card dan awal2 bagitau opismate aku rasa tak selesa dan rasa tak sihat.Baru aku perasan, kain samping yang aku pakai hari ni terbalik...haha.Ok, takde yang perasan.

Buat keja sikit dengan posisi badan tegak je...pastu aku masuk bilik fail dan rehat jap.Nafas aku mula sukar..bos panggil ada tugas utk minggu depan.Aku terima.Bos perasan aku nampak x selesa.Aku explain.

Next, aku wat printing...wat itu, wat ini dan makin tak selesa.Dada rasa sesak, aku rasa mual dan kepala rasa berat.Kekadang rasa macam ada beban atas bahu.Nak toleh kanan kiri memang sakit.

Aku shutdown Pc, kemas barang dan bagitau kat opismate aku tak jadi kerja hari ni.Ambik cuti..
Balik camana???Haaa...macamana aku datang, camtu jugak lah balik rumah.Sampai rumah telan painkiller dan aku tertido.So, bukan aku tak sudi nak bekerja hari ni....aku dah cuba untuk bertahan.

Kenapa tak gi klinik terus?Maaf, aku tak larat nak teruskan drive td.

InsyaAllah, ada jalannya...

:)



1 comments:

Susan said...

Very nice post, i undoubtedly love this fabulous website, continue it. Search Twitter to find the latest news and world events faster. Find popular accounts to follow, like and share Twitter search.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...