The Followers

Thursday, February 24, 2011

Mak burung ajar anak!

Haha..ni kesah pagi tagi......
Ondway g kerja..aku drive la selamba sbb masa masih awal sket..**kebetulan awal lak ari ni..hahaha...sambil dgr lagu dan menikmati pemandangan pagi yg indah permai..aku ternampak la kelibat 2 ekor burung....apa yg menariknya, mak burung ni duk mengajar anak nya terbang.....kesana ke sini....*seronok je anak beranak ni ye...pastu aku tersenyum la...
Resam makhluk ciptaan tuhan...ada saja agenda sendiri kan.

Aku mula berfikir....mcm tu jugak la mak bapak kita didik kita dulu...sejak keluar dari rahim ibu,kita x henti diajar dan belajar.Never stop learn..*tagline kan.Sedangkan haiwan ada pendidikan tersendiri..ini kan pula kita sbgai manusia...

**opss..sbnrnya aku tak tau jantina burung yg ajar anak dia tu jantan ke betinanya.Hahahahaha

**Alamak masih ada kerja lagi....sekerat ni je sempat aku coret carut..

3 comments:

HaSue said...

ni ko tgk anak sambil bwk keta ke aa?ke burung tuh tumpang ko gi keje?

HaSue said...

*tgk anak burung

akubest501 said...

hati2 ngan 'burung'...he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...