The Followers

Tuesday, October 11, 2011

Tetiba layan Cinta Elysa,Edisi Khas, Jiwa & Lara ........

Salam..

Tadi kan,tetiba aku layan drama kat tv3.wallawey..pesal tetiba lak nonton drama tu ye..lepas nengok berita tadi,saja la melekat depan tv tu.dimainkan pulak citer Cinta Elysa....sekali tengok pelakon wanita nya tu bukan la febret aku,jauh sekali nak ku minati...tapi nak jugak aku tau kisah nya tadi...sampai habis wa cakap lu!(err..tapi dia kata nak sambung lagi..)


Next,Edisi Khas pulak...gelak ringan2 je...x tau napa.cuba korang try gelak ringan2...haaaaa camtu la aku rasa tadi sesambil duk gosok baju.wahh!



next, Jiwa & Lara.............citer apa plak ni...tetiba Aaron Aziz bawak watak jahat semacam....konpius lak sebab sebelum ni tertengok stanza cinta......pun sampai habis cita tu tadi..(eh,tak habis jugak la...dia kata nak sambung)

Konklusi nya untuk malam ni...aku tak tau kenapa leh nonton citer2 nih,dan semua citer ni aku tak tau pun pasal apa.wahahahahah...tup2 berbagai adengan dah berlaku,maknanya aku jarang layan drama lah kan.Hihi....so,boleh tido je lah.

Ok bye.

1 comments:

Anonymous said...

Hi, guantanamera121212

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...