The Followers

Wednesday, October 19, 2011

Five Hot & Cold Dish

Salaamm!!!
Selamat pagi!Halooooo Malaysiaa!!!!!(kunun bersemangat ni)

Haha..dah lama kekorang mengadap jelly orange tu kan.hihi...meh aku tukar panorama lain pulak...suspen je tgok thumbnail tu kan..ye ye je macam aku yang masak semua tu.hak hak..Saja nak share aktiviti malam Isnin yang lalu.....aku join Majlis Makan Malam Persatuan Pengetua....teruja jugak sebab ada sesetengah cecekgu yang hadir malam tu bekas cecekgu aku zaman sekolah dulu.Bila duduk se-majlis,rasa diri ni semakin meningkat dewasa.Wahhh!!aku bukan bebudak sekolah lagi.haha...yang penting,aku tetap salah sorang daripada 10 penyanyi karaoke malam tu.Hihi...

Jom layan antara menu yang dihidangkan...

Five Hot & Cold Dish Combination

Appetizer kat atas ni aku suka ...

Fish Lips Soup with Crab Meat

Sup kat atas ni aku suka jugak....

Braised Lamb with Herbs

Errr..kambing?Memang nampak sedap....tapi aku mmg x makan kambing.....aku cuba makan yang kuih pau yang tepi tu..........bau kambing jugak..ayo...
Nampak member sebelah makan,aku nak try makan kambing lah.....sebelum ni penah aku try..tp telan trus.haha...kali ni nak cuba lagi,ok,aku sudukan sikit...alamak!!alamak!!x boleh..kunyah cepat2 sambil minum air oren.hahahahahahhaa........

Chef's Specialty Homemade Jelly

Dessert......jelly buah naga dan ginseng.erkk!!pahittt taw....mungkin ginseng ni untuk neutralizekan suhu badan lepas kita makan kambing kan?.Tapi tak sedap......dan aku perasan,macam ada cili.....my sis HaSue pernah jugak jumpa menda ni.Klik Sini

Antara geng2 semeja...memang riuh!
(meja lain cool je.haha....
)

Okeh..cuba teka mana satu aku?hahahah..(apa punya soklan la..)

Team yang best bergambar bersama mantan pengerusi persatuan,
(no 5 dari kiri)

TQ for your time,enjoy your day k..

3 comments:

LydSunshine said...

Sup Bibir Ikan itu sedap ke?

HaSue said...

Nyampah aku ko nih x reti mkn kambing!! tapi aku baru jer reti mkn kambing lepas kawin nih..tu pun lamb bukan goat.muehehe.. ada jugak yer puding cili tu..ko ade rasa ye?pedas dak?
cantik ah hiasan carrot tu..
sup bibir ikan ke sirip ikan tu?isk..tebal kot bibir ikan tu ek..haha..eh x baek gelak

Ryo Azhar said...

Lydsunshine > x nampak bibir ikan pun.

Hasue> x jumpa pun bibir ikan dalam sup tu..(imajin je bibir kan u muncung ala2 iklan lipstick k)

mmg x leh masuk la kambing..aku lebih rela makan ikan terubuk taw.

puding tu x rasa cili pun..rasa ginseng..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...