The Followers

Monday, February 7, 2011

Penangan mood CUTI .. :p

salam..update.update.

Haa..masing2 sebok balik ke tempat sendiri kan..pandu berhati2 k.yang dh sampai destinasi pun syukur la..yg sambung cuti hari ni ada jugak,yang pandai2 cuti sendiri pun pasti ada!yang tpaksa berjauhan ngan bini ada,jauh dari laki pun ada gak,apa lagi bila rindu ngan anak-anak kan...

Masalahnya,korang ada mood ke nak keja hari ni???mmm..i hate monday!bermalasan antara agenda utama hari ni.since bangun pagi lg kepala aku dh goyang2 macam kepala singa yg menari2 masa CNY tuh.Opps..cakap pasal singa..td sebelum g opis aku g singgah pasar jap,ternampak la bebudak ni wat tarian singa..teringat zaman budak2 dulu..dengar je gendang cina main menda alah ni...terus berlari nak carik mana singa nya..huhu.

.: ni la singa yg aku nampak td.. :.

Masuk opis hari ni aku late 2 minit!(sebenarnya 4 minit..huhu).Senyap aje..aikk..xde org ke?Ha ha..rupanya semua staf pun mcm aku jugak,mood cuti beb!Mmg aku blur hari ni!bersarapan ngan 2 biji Panadol Actifast (ini bukan iklan)..then tetiba bos panggil meeting.adoii...x leh tangguh ke meeting tersebut?mmg x leh.alaa..meeting 4 org,dlm bilik bos je..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...