The Followers

Monday, October 22, 2012

Apa jadi ngan pemilik blog ni?

Assalamualaikum ...

Wah...entri saja-saja sekadar nak menurunkan thumbnail lama...hahaha...

Ya betul!

APA JADI NGAN PEMILIK BLOG NI???

Dah lama benar takde entri kan, sebulan lebih woo!

Ni kira entri la jugak kan?

Mohon maaf semua, gurau2 senda panaskan badan....cuba2 kunci nak masuk sini pun dah berkarat tadi ha.....maklum laaa dah sebulan tak da berita...hihi.

Tadi sebelum masuk blog hijau ni, harum semerbak je masakan2 dari tingkap2 sebelah menyebelah....ermm...

Ada jugakk yang tayang durian tembaga...musim buah katanya...

Apapun terima kasih la pada yang singgah sebelum ni, nantikan entri seterusnya............( tunggu je la)

Yesss yess! Dah berjaya update.

TQ

8 comments:

Mat Gebu said...

Arghh,,nyesal pcm masuk!!...ni jee entri...haha..grrrr.....takpe ryo bz..betul tak.

tun_telani said...

hahaha... nk komen sama ngan pcm buleh? ;p sabooo je laaa..

izahdaut said...

tetibe mcm nak jadi pembunuh bersiri.. grrr

lina_pg said...

alang-alang dh msuk,komen gak la.Dlm paler setuju ngan CMG,Tun n izah hah

HomeKreation said...

haha... alhamdulillah, ada gak bayang ko Ryo, buat ubat rindu, sekurang2 nya Along tau ko masih sihat...hehe.... takpa2 Along sokong ko...hehe

FatihaNur said...

tunggu dan tunggu lagi....hehe

ibh_sue said...

Ok!..Kira ok la tu..Update juga..Bersih juga la dr bersawang..hehehehe

linalyn mohd said...

akan di tunggu posting seterusnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...