The Followers

Thursday, May 10, 2012

Entri Kad Hari Ibu

Assalamualaikum ...

Salam hari Khamis buat semua..seperti biasa, genap seminggu baru la blog hijau ni ada entri baru kan. Kali ni tiada menu nak di sajikan ... sempena hari ibu yang akan datang, hanya kad ni je sebagai pengganti diri.Hehe.

So kepada rakan2 blogger tak kira di mana saja anda berada, terima la kad ni.Free je.


Happy Mother's Day

Selamat menyambut hari Ibu buat semua ibu-ibu sedunia, khususnya di Malaysia dan rakan2 blogger yang bergelar ibu.Kalau sudi, sesiapa saja boleh ambil kad yang tak seberapa ni ye...kebetulan lalu ladang tulip ku yang dah lama x bersiram...berbunga pulak.Ku petik la untuk korang sebagai penghargaan buat anda....Ahaks.

Happy Mother's Day juga kepada keluarga rakan-rakan. Al-fatihah buat bonda tersayang Naidah Sahari yang telah lama kembali ke Rahmatullah meninggalkan anak-anaknya ini.

Selamat hari Ibu!

5 comments:

Gee® said...

Time kacih Ryo...k.gee hangkut bw balik rumah yer...

Kjee said...

Kjee pun dah bubuh dalam pasu dan letak di ruang tamu rumah. Lawa sangat2. terima kasih Ryo.

CT Delima said...

As'salam Ryo

Terima kasih sudi beri bunga tulip yg cantik dan segar ni k.ct akan siram hari2 amik ya :)

Al-Fatihah buat bonda terchenta Naidah Sahari..semoga rohnya tenang disana..Aminnn

Masya said...

terima kasih.. nak letak jugaklah kat rumah.. buat hiasan.. susah nak jumpe yg warna pink...

Naz / Nadz COSK said...

Terima kasih Ryo... Cantik bunga tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...