The Followers

Wednesday, November 9, 2011

Wordless Wednesday : Pes Laksa Sarawak

Salam..



Maaf lah yer,hari ni tengok gamba je...siyesly aku kurang mood pulak nak menulis...Semalam selsema, hari ni demam pulak dah..Huwaaa..... :) :(

7 comments:

~~DAPUR KECIL KU~~ said...

terlebih cakap sudah..

Ibu Darwisy said...

nasib la hari ni WW kan ryo..get well soon bro

Ryo Azhar said...

@~~DAPUR KECIL KU~~
terlepas cakap tu..haha

Ryo Azhar said...

@Ibu Darwisy
TQ kak....

EmbunRosaliza said...

Assalam ryo pes laksa haji manan ke tu..sedapnya, dpt juga akk merasa laksa sarawak sejal kenal ngan kakak kesayangan ryo tu

Ryo Azhar said...

@EmbunRosaliza
wsalam..iyer akak,rempah haji manan ni.tengok banyak je kat supermarket aritu.haha

anymz said...

wow..banyaknya pes laksa sarawak...nak hantar ke mana tu ryo?...

hari tu selsema,kelmarin demam.
hari ni dah okay ke tu ryo???..Jgn biar dapur terperap lama2 sangat,nanti jadi macam dapur si hasue..dah naik berkulat dah tu akak nengok..nak masuk pun dah tak lalu asyik dia hidang makanan yang sama..wakakak..
ssshhhhhhh...jgn bagi tau dia ya..
kikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...