The Followers

Saturday, November 26, 2011

Malas nak ke dapur ...

Salam semua..

Apa khabar kekorang semua??harap sihat sentiasa lah ye.Seperti biasa,maaf lah entri kurang dikemaskini beberapa hari ni.Bila takda menu nak kongsi,rasa serba salah nak buat entri kosong.Hari ni malas nak ke dapur,tapi rajin pulak aku gi tapau nasik kat kedai td.hahaha..Lebih2 lagi SPM pun x habis lagi kan....hujung tahun mcm ni mmg banyak keja lain nak dibuat.Ada peluang rehat ni,gunakanlah sbb ptg nanti nak on air plak.

Takpela,hari ni nak kongsi je salah satu aktiviti yg membuatkan aku kurang masa nak berblogging ni.Tengok dulu pic ni...

Yesszaa........baru2 ni aku jadi juruacara untuk Regatta Sibuti 2011 selama 3 hari berturut2(18-20 November lalu).Mula2 tu ingatkan jadi emcee seperti biasa,duk bawah pentas utama kan..Tup2 bila briefing pagi tu organizer nak emcee masuk sungai....nak bot & buat ulasan tentang perlumbaan.Gulpp!new experience...(nyesal x bawak kail,kalo x leh jugak aku pancing udang)....Alhamdulillah,feedback positif diterima dan aku dapat jugak jalankan tugas berkenaan.heheee.......

Selingan, pic aku dan my bro Azeri....ni gambar hari ke-3.Sunburned!

Salah satu adegan semasa bertugas...kepanasan sambil buat laporan,nasib baik ada rakan seperahu dr lembaga sungai baik hati payungkan aku.haha..

'Emcee (MC) Sungai' nama gelaran sepanjang bertugas ni.hahaha....
InsyAllah,nanti ada masa aku tolong uploadkan gegamba regatta tu ye..mana tau ad ayang masih kurang jelas apakah itu regatta.Selamat beristirehat diucapkan kepada semua.

Terima kasih kepada pihak penganjur yang memberi peluang dan kepercayaan kepada aku dalam menjalankan tugas dari masa ke semasa.Never stop to learn.

:)

8 comments:

Mat Gebu said...

Kalau pcm naik mau karamm bot, sebab pcm standard kapal kargo...hahahaha.

c'axoera said...

yuhuuuuuuuuuu :D

http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/hanya-mahu-kekal-dalam-pelukkanmu.html

makcikkantin said...

Salam,

Tahniah kerana dapat buat liputan 'on-the-go'

and terima kasih juga sbb saya dah buat pesona cheesecake tu tapi i rename....@ http://makcikkantin.blogspot.com/2011/11/no-bake-biscuit-layer-cheesecake.html

CA said...

Hep..hep..bawu je ahhkak puji ko la owang lelaki wajin masak udahhh malas masuk dapur plak...isshhh...

Dah..dah..p cipta wesepi bawu...:P

Ryo Azhar said...

@c'axoera
yuhuu jugak.hihi

Ryo Azhar said...

@Mat Gebu
PCM jom naek bot lajuuuu...hahaha

Ryo Azhar said...

@makcikkantin
hahaha..TQ cuba resepi ye..wah,siap rename lg..ekekeke

Ryo Azhar said...

@CA
adoii adoi...haha,ahkak..kedapur tu ada..cuma nak amik pic n nak wat entri tu yg berat sket....x terluang.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...