The Followers

Thursday, October 10, 2013

Produk Terlajak Laris Minggu Ini : Kasturi Syifa Car Perfume

Kasturi Syifa Car Perfume
Assalamualaikum & Salam sejahtera, 
Hari ni nak kongsikan entri berkenaan dengan pewangi kereta jenama Kasturi Syifa yang semakin menjadi pilihan. Sebelum ni pun Kasturi Syifa pernah mengeluarkan 4 jenis pewangi badan dan produk-produknya yang lain.

Begitu juga dengan Kasturi Syifa Car Perfume ni, terdapat 4 jenis haruman yang menarik dan mengandungi ayat-ayat suci Al-Quran serta terapi doa-doa Rukyah. Pewangi ini diperbuat daripada pati minyak wangi bermutu tinggi dan boleh bertahan selama 30-35 hari bergantung kepada cara penggunaan.

Bukan sahaja untuk pewangi di dalam kereta, ia juga boleh dijadikan pewangi bagi ruang bilik atau almari. Boleh digantung atau diletak atas meja, pewangi Kasturi Syifa boleh didapati dalam 4 jenis antaranya;

 Purple-Lavender
Hijau- Apple Blossom
Biru-Sparkling Lemon 
Merah-Vanila

Harga Sabah/Sarawak : RM14.90

Setakat ini, aku sendiri telah menggunakan 3 jenis pewangi berbeza iaitu Biru-Sparkling Lemon untuk haruman di dalam kereta, Hijau -Apple Blossom untuk ruang pejabat, manakala Purple - Lavender untuk ruang bilik tidur.Alhamdulillah, wangian segar ini membuatkan ruang lebih selesa dan wangiannya lebih tahan lama berbanding yang biasa,

Kepada yang berminat, boleh inbox FB Ahmad Fauzi Yaakob .  Bagi kawasan Miri akan dihantar terus kepada Tuan/Puan, manakala luar kawasan Miri akan dihantar melalui pos (caj pengeposan akan dikenakan).

Keterangan lanjut di www.kasturisyifa.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...