The Followers

Tuesday, May 28, 2013

Tempahan sempena hari guru tempohari ...

Salam..
Wow...dah 28 Mei tarikh hari ni...cepatnya masa berlalu, dah nak habis bulan 5 untuk tahun 2013 ni....tak lama lagi kita akan sambut bulan Ramadhan Al-mubarak pulak...Tak sabar rasanya kan, moga kesihatan kita baik-baik sahaja dan dipermudahkan segalanya.

Hari Guru yang lalu, ada jugak peluang ambik tempahan dari pelanggan untuk kek.Tapi yela, kek biasa2 boleh..kalau yang cantik sangat tu tak mampu lagi.Baik ukur dulu kemampuan kita,nnti terkial2 nak membuat.Tahun ni terbuka hati nak ambik order ni pun sebab tahun lepas dah pernah menolak kan.Hahahaa...

Kek Span biasa je....deco ngan fresh cream

Vanilla cupcake...deco ngan freshcream jugak...

Kek Hari Guru jugak...dah mcm kek kawen pulak.haha
Apam polkadot.
Wallaweyyh...banyak yang perlu diperbaiki lagi...tempahan sekitar kawasan Bekenu, ok lah kan.Haha...
Apa yang best nya, sejak ada chiller sendiri, senang sikit nak simpan bahan kek dan jugak kek yang dah siap bikin.

Sekian.terima kasih.
:-)

3 comments:

Sheila Shafeareen said...

Assalamualaikum hee sukanye teruja betul lah..akk sendiri pun x terbuah kek2 mcm ni..mmg cantik, kemas...deco bunga pun pandai....tahniah...

Ummi said...

Waaahhh Ryo, x tau dia ada bakat terpendam rupanya...cantik sangat dah pada mata akak, bkn sempoi2 lagik nih...tabik spring!! Akak sendiri pun x terbuat taaauuu...tahniah Ryo!

#Psstt...pasni kek kawin tempah kat diri sendiri jer tau...xyah bazir duit, janji keknya buat sedap2...hehe

Somel-somel Adliza Azilda said...

sedapppnyeeee kek... pos ke putrajaya boley *wink wink*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...