The Followers

Sunday, September 4, 2011

Yeay!masih raya!!!


Yeayyy!!yeayyy!!Salam raya lagi..tetap nak tayangkan kad raya ni ha....mood raya masih lagi menebal ni..

Camna ngan raya kekorang semua?meriah??kurang meriah atau korang memang takde perasaan nak raya??ekekeke..hihi...hari ni dah masuk raya 6 syawal 1432 H...rumah kat kampung ni dah lengang kembali sebab kekeluarga dah memasing beransur kembali ke stesen masing2..hihi..alih2,aku gak duk sini kan...

Rasa cam x cukup cuti seminggu ni untuk beraya...kebetulan hari ni aku kena duty di konti untuk siaran awal pagi...masa tu dak Zhariff syok tido lagi...sampai rumah lak sis HaSue & family dah balik dah.huwaaaa......petang lak family yang laen pulak beransur.huhuu..

Esok dah nak keja..emm...emm...camna ni...belog pun baru nak kemas2 sket..dah lama ditinggalkan bercuti raya...nak bukak pintu pun hampir terlupa kunci letak kat mana.....camna tuh??Ni baru nak bukak kapet.tunggu je nanti ryo bentangkan bezkut & kekuih raya ek..

Ok lah..nak tido dulu..babai.

2 comments:

HaSue said...

aku tak terupdate pun lg blog tuh semenjak balik kpg ritu...wehh sempat lak ko wat kad raya yer

RYOVZHVR said...

@HaSue

wallawey..aku godek2 je.menjadi jugak kad raya aku.santek kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...