The Followers

Sunday, September 11, 2011

Entri khas ryo & zhariff??

Salam hari minggu.
Jumpa lagi sempena Syawal ni kan...

Yessza,nak tulis apa ni ekk...banyak yang berlaku cuma x kesempatan nak menulis.haha...
Orite...gegambar raya pun belum upload lagi ka fb/belog ni kan..takpe la.Korang sehat tak?aku cam biasa la...hidup dalam kesederhanaan,cuma skarang ni flu sket...

Hari sabtu aku (semalam) terisi dengan jemputan ke rumah terbuka (open house) kengkawan dan kenalan dari tengahari hingga malam...ada 5 jemputan,cuma 4 je sempat pegi...yang ke 5 tu tak sempat pulak,lagipun flu dah mula memperkenalkan diri..Next year lah kot pegi.haha...yang bestnya,ada 2 buah rumah tu semalam hidangkan laksa Sarawak tip top punya sedap......susah nak cerita,memang sedapp la..kang kalo citer lelebih,terliur pulak kekorang kan.......Balik rumah 9.30 malam,rest dulu (sambil main game 'angry bird' ditangan)...cukup la lepas gian kejap,mandi manda pastu bukak lappy.nak online..tu dia...notification meleret,mana ntah nak bukak dulu.biasanya aku bukak noti yg mention nama aku dulu,kot2 la orang duk ngumpat kan.hihi..

Opocot!terkezut la pulak bila tengok ada entri khas dari sis HaSue ni ha......terharu la aku membacanya...ada gegamba aku ngan Zhariff,anak buah yang juga lelaki glamour raya dalam family tahun ni.terima kasih sebab menyokong aku yer sis!u are the best among the best gak...Syukur la fefamily aku pun memang sporting habis kan..Memang betul apa yang dikata,sejak akhir2 ni memang bz,ada je benda aku nak buat.Tapi tetap cuba nak berbelog gak ni.Kalau boleh mau je aku entrikan tiap benda yang dibuat tu...hihi.Soal resepi dan masakan,masih lagi menunggu kelapangan yang betul2 ada.Bukan apa,kekadang tu balik rumah aku dah mula ngantuk,tido nyenyak je..hihi.

Sebenarnya penglibatan dalam bidang baru diceburi ni sekadar suka-suka dan kepuasan je..yang penting,minat kena ada.Kalau sebelum ni biasa terlibat dalam aktiviti pengacaraan majlis rasmi/tak rasmi,kali ni memang berbeza.Itu yang aku suka,never stop to learn katanya.haha....Jangan malu untuk mencuba,betul tak???Contohnya kebolehan memasak,tak guna nak malu2 kalau kita ada sedikit bakat.Krong kreng krong kreng........hasilnya menjadi duit!Masyukk...alhamdulillah.Paling penting sokongan daripada orang sekeliling terutamanya keluarga.yessza,banyak lagi perlu aku pelajari........macam tu jugak nak jadi blogger nih,aku nak belajar ngan kekorang camner leh larat type entri banyak2?haha..nak wat entri berjadual pun lemau,camner nak masukkan 100 entri sehari??opssssss!

Tengok gegamba raya tahun ni leh jenguk blog my sis : KLIK SINI

TQ my sis HaSue, TQ semua ya...
Ok laa..lapar pulak ni.nak mamam jap,jommm........

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...