The Followers

Wednesday, September 7, 2011

aku & ryo ?

selamat
petang!

apa khabar semuanya...
fuh...semua dah kembali aktif berbelog ke ni?

yessza,balik beraya ni memang banyak benda nak kena buat..nak berbelog
pun kena ada masa yang sesuai kan..tulisan aku dalam belog hijau ni pun
ada pasang surutnya..tapi alhamdulillah,ada jugak yang jenguk belog ni.

haaaa??

Semalam sempat la belek2 nuffnang...senyum je...nampaknya ada yang dah
mula carik aku melalui kata kunci 'ryo azhar rtm miri'.hahaa...sapelah
agaknya ye??Alhamdulillah,ada jugak yang mendengar segmen aku di MiriFM..teruskan support ye.tqvm

Baru-baru ni pulak member invite aku untuk jadi salah seorang penulis
bagi laman ft17.org....satu laman yang berkaitan soal jawab serta info
berkaitan ict yang baru dibinanya....hehe..camna tu??belog sendiri pun
baru nak bernafas,nak bagi nafas kat lain pulak ye...kang lemas lak aku
kan kan...hihi.tp aku cuba la...sebab nak support kawan kan.

Lastly, soalan bonus...agaknya korang selesa aku membahasakan diri
sebagai 'aku' atau 'ryo' dalam penulisan belog ni??Yerlaa..sekali sekala
nak wat survey untuk memantapkan lagi persembahan demi keselesaan org
ramai.haha..

Chaoos.Okbai

4 comments:

EmbunRosaliza said...

assalam ryo..itu maknanya ryo n bloh ijau ni makin fofular. tak kisah lah aku ku ryo ke , akk mai juga sini

HaSue said...

kalo ko nak rasa2 cam artis ko guna ryo..kalo ko nak blog ko nih mesra pengguna..ko guna 'aku' jer..sebab nama blog dah terang2 ryo.kecuali laa ada org nak copy paste n3 ko kan..
apa2pun ko mmg best jer jadi dj..hihi...pastu teruskan perkongsian resepi n info kat blog ko nih..nanti kot2 ko leh teruskan perkongsian resepi kat segmen ko kat mirifm tu lak kan..ok x idea aku nih?

RYOVZHVR said...

@Kak Rosaliza

tq atas sokongan ye akak..hehe....

RYOVZHVR said...

@HaSue
haha...tq for ur support sis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...