The Followers

Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru 2011

Salammm~~
PAPP!(menamporrr muka sendiri japp)

Erkkk!Betul ke dah boleh log in??Sori la geng,lama dah x tampal entri kat belog hijau aku nih.Ni semua sebab aku merajuk ngan blogger.com r...ntah ape2 je kan x kasi aku menerpa masuk ke dalam belog sendiri....hakak2 yang len tuh kekadang lajuuuu je jejari menaip entri..diam bukan beerti tidor taww..banyak aksi2 yang aku lakukan dalam masa 2 hari ni termasuk benda2 di luar rutin hidup aku.Ahaks

Senyap2 aku ni pun sebenarnya bederet lg q nak masuk entri.haha...tunggu je lah k.Weekend aku memang penat la,macam aku cakap tadi perkara yang bukan rutin hidup...aku g memukat ikan kat laut bersama ngan abang aku.Ekekeke..saja suka-suka nak merasa jadi nelayan.Hasil memang lumayan,tapi penat jugak.Moral of the experience,kalau beli ikan daripada nelayan...jangan lah lebih2 nam menawar.Tapi kalo beli ngan pemborong,tawar je selagi boleh.wakakakaka...sebab apa,memang penat jadi nelayan yer..(psttt:kuku aku rosak!)tapi takpe,kuku boleh tumbuh sendiri...tapi pengalaman macam ni kita kena cari sendiri...ye takkk?


Ni laa hasil tangkapan...mcm2 spesies ada

Ok dah...citer hari ni pulak..
Sebelum terlupa aku nak ucapkan Selamat Hari Guru buat semua warga pendidik di seluruh dunia khususnya Malaysia nih...termasuk guru2 & pensyarah yg pernah ngajar aku dulu..pastu kengkawan staf di SK Kg.Bungai serta SK Batu Niah,Subis....ermmm,pengalaman kat 2 buah sekolah rendah ni dulu memang best!...Dah tu,nak wish jugak kat guru-guru SMK Bekenu nih....dan tak lupa happy bufday buat bos.Ekekeke...

Bersempena hari guru nih,memang kenyang la perut nih menjamu selera dari kelas ke kelas......Bebudak bawak macam2 hidangan wo...Kebetulan aku salah seorang juri yang menilai kelas2 nih melalui beberapa kriteria...dah namanya penilai ni,memang wajib la jenguk2 menu,hiasan serta rasa masakan2 yang diorang bawak tuh...aku sempat ambik sekerat dua je pic juadah2 yang ada..

Kelas yang jadi febret aku tadi Kelas 5B!Diorang ni so kreatif,food presentation very attractive...Then diorang jadikan kelas tu ala2 candle light dinner,tapi music lak rNb techno!i likee..hakhak...meh tengok tengok..

Udang Galah weyyhh...- Kelas 4B

Tembikai

Ada kek,puding,cis kek..

Sambal ulam dalam buluh? - Kelas 5B

Sponge Ciskek..

Mee Goreng

Ayam masak kunyit, dlm buluh jugak?

Ni kreativiti seorang pelajar lelaki kelas 5B,ada potensi jadi chef

Haaa..dah tengok dah??ada sikit lagi ni..aku uploadkan kemudian lah ye....huhu...

Selamat Hari Guru!

:)

3 comments:

Cheq Ana said...

wahh kreatif laa ank murid hang..tertarik menarik..mmg da bomb laa

RYOVZHVR said...

@Cheq Ana
ekekeke....

EmbunRosaliza said...

Assalam.. akk ni kompius la ryo...sebenarnya cikgu ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...