The Followers

Thursday, April 7, 2011

Program Realiti : Masterchef Malaysia???

Selamat petang...

tadi duk merayau ke blog-blog lain nampak la satu link pasal program realiti anjuran astro nih...saja nak share ngan kengkawan yg suka memasak,pakar pegang senduk,sukat timbang belacan,gula serta menghiris bawang tanpa sentuh 'chopping board'....

Haaaa..apalagi,x de bakat nak join Akademi Fantasia apa salah tunjukkan skill memasak korang tuh!!

"Adakah anda seorang yang minat memasak? Berpengetahuan luas dalam pelbagai ramuan dan rempah ratus masakan? Mampu memukau dengan aroma dan hidangan masakan anda?

Kini anda berpeluang untuk menonjolkan bakat masakan dalam MasterChef Malaysia, suatu program realiti hiburan berkonsepkan masakan yang bakal menemui anda di Malaysia.

Rancangan ini akan mencungkil bakat baru dalam bidang masakan dan dilatih oleh mereka yang berpengalaman di dalam industri masakan. Rancangan ini juga memberi inspirasi dan membuka ruang kepada chef-chef amatur untuk mengubah kerjaya, impian dan aspirasi kehidupan mereka ke suatu tahap yang boleh dibanggakan.

Jika anda rasa anda mampu menjadi MasterChef Malaysia yang PERTAMA, muat turun borang uji bakat, lengkapkan borang ujibakat beserta lampiran gambar berukuran 4R atau passport dan hantar ke masterchef@astro.com.my. Tarikh tutup penyertaan pada 6 pg, 18 April 2011."


Cerr cuba cerr cuba klik

Ehemm..to my beloved sis HaSue x nak join ke??Huhuhuhu..

2 comments:

HaSue said...

muahaha..ko tau x masterchef tuh harus pandai masak apa jek dia sebut..kang dia suh masak lala ke,siput ke..adehh

RYOVZHVR said...

sis HaSu :ekekkee...masak j la..kalo masak siput ko rebus je ngan serai.hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...