The Followers

Tuesday, March 29, 2011

Nak g mancing !

Entri ni luahan rasa sket..

Duk godek2 buat kerja nih.....terpikir pulak..dah dekat sebulan dah aku pendam rasa nak gi mancing udang galah...since lepas aku dapat banyak udang hari tu,air sungai cam tak sesuai untuk aktiviti mancing udang.Airnya masin...*werhh,aku tak kencing kat sungai tu pun taww

Antara kekangan nya,aku g bercuti ke Vietnam...dah tu minggu lepas pulak g bzzz...Minggu nih,air sungai sgt sesuai!!Aku nak mancing..tapi tak boleh lerr..minggu ni anak buah (*anak kepada kazen) kawen pulak.Mana penting??Gi mancing atau g tolong saudara mara??Hahahaha..

Ok,dah la..tu je...

Mode :sambung keja

2 comments:

Kak Rosaliza said...

dua2 penting, pas kenduri g lh mancing, kalo larat la hehe

Ryo Azhar Rahza said...

Kak Rosaliza : betul jugakk tuh,tp lepas kenduri tuh plak kena siapkan tempahan sket.hahaha. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...