The Followers

Wednesday, March 23, 2011

... Kalo ada wife...

Selamat pagi,Chao An~

Pagi ni aku tetiba je bangun awal pagi..3.30 am lebih kurang,sebab kepala rasa sakit2 pulak...Camtu lah,kalo ada wife...boleh jugak tolong picit2 manja kan..*bilakah agaknya tuh?
Mata dah x boleh nak tido dah...apa yang perlu aku buat?Berjogging kah??macam terlalu awal pulak untuk aku beraksi sedemikian.

Yeahhh!online ler...apa lagi...tapi,kekangan yang aku alami adalah line internet kat rumah yang 'kurang ikhlas' untuk berkhidmat pagi ini..Tindakan seterusnya,gosok baju keja!Camtu jugaklah,kalo ada wife...boleh jugak tolong gosok.*bila jugak la??

Gosok baju dah settle!Buat apa lagi???..aku buat 'indoor cycling'...gigih pulak nak cycling*saje nak bagitau aku ada wat exersice....haha

Laparrrr!Kalo ada wife...leh jugak sediakan sarapan pagi.*walaupun x biasa ambik sarapan kan.Sebab tu ler calon2 kenalah pandai masak yerrr ...


Kalo lah ada wife ... *..to be continue ~

4 comments:

InGkLate said...

Ape lagi ryo.. keje da mantap.. keta dah ade... leh dah cari sorang wat peneman hidup..hehe

ady said...

kalo ade wife...tapi dah takde sendiri bikin lah hehe
kawen jelah ryo...

Ryo Azhar Rahza said...

InGkLate ..pasti akan datang..hahaa

Ryo Azhar Rahza said...

abam Irra ...camne nak bikin tuh?haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...